![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Har hatt 4 ankomster siste par månedene, og med TG C eller F tag er det greit. EBG og Y billett hjelper neppe. Men du kan jo være heldig. Stod ei Thai kjerring foran meg i køen sist, og hun ble bryskt avvist og sendt over til de uvaskede massene, mens jeg ble ekspedert. Viste ikke frem boardingcard-tag'en en gang. BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Da er det tydeligvis forskjellig praksis... Midt i juni ankom jeg fasttracken med golfbil, og regnet ikke med at det var behov for å vise voucheren vi fikk på vei ut av flyet (TG). Den hadde jeg i baklomma, men ble bedt om å levere den sammen med passet. Ingen voucher, ingen fasttrack...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
I begynnelsen var de litt fleksibel med manglende voucher, spesielt hvis man viste dem boardingkortet med biz printet på.
Nå i det siste er det stortsett ingen kjære mor hvis du mangler voucher'en. Så en som måtte snu seinest på torsdag. Han var sur når han gikk.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kan jeg bruke EBG kort med utløpsdato 06/13? | Scanflyer | Reiseforum | 12 | 06-06-2013 14:45 |
Gjest(er) gjennom FastTrack med EBG? | Klgn | Reiseforum | 4 | 31-01-2013 19:40 |
Kan jeg bruke Eurobonus-poeng for å fly SQ i førsteklasse fra CPH? | TGjr | Reiseforum | 6 | 20-01-2013 11:41 |
BKK - OSL med LH. EBG-fordeler? | TriStar | Reiseforum | 2 | 17-01-2011 17:15 |