![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da var´n registrert da!
Regner med at mitt nærvær på forumet vil øke, etter en lenger tids lav aktivitet. Våre (MA) flighter starter jo opp 26MAR, så jeg føler selvfølgelig en plikt til å holde alle informert om hva som skjer. NSFF virker som et artig og positivt initiativ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Starter opp hvor? Noe jeg har gått glipp av? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Send en PM eller start en ny tråd, så forsøpler vi ikke denne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jan 2005
|
![]()
Virker jo som om vi kan trenge et tiltak som NSFF nå hvor de snakker om mer gjerder over store områder og høyere sikkerthet på OSL. Forsvinner de beste spotterplassene nå inn i rød sone?
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jan 2005
|
![]()
Ser jo positivt ut med tanke på at de ikke har noen umiddelbare planer om inngjerding av "spottervollene". Ser også de nevner at folk parkerer forran porter hvor det er merket med parkering forbudt, det får vi håpe ikke er noen herfra
![]() Edit: trykkleif
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Personlig ID kort ala Manchester høres jo ikke dumt ut, men sa de noe om dette trengs om man har OSL IDkort, om dette vil holde til spotting på den nevnte plassen?
Og uansett så må vel utstyret skannes ved porten på Vestsiden? Har tidligere fått svar fra Kobro som tilsier at det ikke er noe i veien for å ta bilder på rød sone, dog skal ikke bildene selges videre kommersielt. Kjempe tilltak! ![]()
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Om det blir en ordning med ID-kort for medlemmer av foreningen, blir det seinere forhandlinger som avgjør hva slags avtale vi får. Det de sa var at de var positive til muligheten, men det vil neppe gjelde rød sone generelt. God helg ønskes dere herfra ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
OJB, hatten av for dette. Meget godt jobbet av deg og de andre!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja,- bare å ta av seg hatten for dette ! -Bra jobbet hittil !
![]() -Får håpe at det kan bli noe lignende på andre Norske flyplasser også... -BGO-BGO-BGO-BGO...... ehm.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
hei
Ja takk for seriøst initiativ , når ojb er med vet jeg at det er seriøst , uten forkleinelse til de andre som var med , men de kjenner jeg ikke så godt. Godt og høre at de ikke med det første vil gjøre noe med vollene det er liksom der de fleste står. Nå er det opp til oss og bidra med ''anstendig oppførsel'' slik at jeg kan drive fortsatt med min 43 års gamle hobby. takker igjen initiativtakerne , jeg er vel litt for treg selv . hilsen sseas ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kjempetiltak dette her, selv om jeg ikke så dette her før i dagens papirutgave av Romerikes Blad.
![]() Fant ikke noen link på www.rb.no til og vise interjuvet men... Har selvsagt meldt meg inn her. ![]() Airbus 330. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var 100 medlemmer passert.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flytitterne får eksklusiv adgang
http://www.osl.no/Default.aspx?rqcall=index.asp%3fstrurl%3d%2f%2ftem plates%2fapplications%2finternet%2fshowobject.asp% 3fchannelid%3d1000341%26amp%3binfoobjectid%3d10206 14%26amp%3bmenuid_1%3d%26amp%3bmenuid%3d%26amp%3bt opExpand%3d%26amp%3bsubExpand%3d%26amp%3bpid_1%3d% 26amp%3bl%3d%26amp%3bcAD%3d1000123 |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da har jeg også registert meg som medlem. Flott tiltak dette og bra jobbet i forhold til avtalen med OSL.
![]() |
#35 |
Newcomer
|
![]()
Da var også jeg registrert som medlem
![]()
![]() |
#36 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da var jeg også blitt medlem!
![]()
![]() |
#37 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei
Er det bare jeg som ikke har motatt møtereferatet som var lovet i påsken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
www.lch78.net
|
![]()
har heller ikke motatt noe siden de første mailene fra dem.
![]() |
#39 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ikke no e-mail her heller...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() Har du ikke fått bekreftelses mail er det jo greit å sende en mail til post@flyspotter.net så sjekker vi om systemet har registrert deg....men hører vi ikke noe kan vi ikke vite... ![]() Det er nå over 210 medlemmer så det er både hyggelig og bra. INFO er på vei ![]() edit: skriveleif |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyentusiast på tur | Desk pilot | Småprat | 10 | 26-07-2013 12:46 |
En ekte flyentusiast!!! | putzmeister | NSFF-forum | 4 | 03-07-2013 16:56 |
Flyentusiast/spotter møte. | putzmeister | NSFF-forum | 9 | 28-10-2010 00:09 |
OSL info fra NSFF (Norsk spotterforening) | SK917 | Flyforum | 10 | 16-08-2008 19:10 |
Norsk Kabin Forening | spitfire | Flyforum | 1 | 07-04-2006 11:38 |