![]() |
|
![]() |
#61 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Satser på at dato for A380-rutene blir bekreftet under denne eventen. Er forresten morsomt (les: trist) at BA har satt standarden til 2-4-2 i C nå, både på A380 (kjent lenge) og 787 (første gang jeg har sett seat map). Til sammenligning har SQ 1-2-1, som skulle bli dobbelt så mye plass pr passasjer. Klasseforskjell. Mange kjører 2-2-2, men 2-4-2?!
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Datoene er vel allerede bekreftet til LAX 15/10 og HKG 15/11?
Ellers skal det vel være klasseforskjell mellom BA og SQ. Jeg har aldri flydd SQ og synes BA har de klart beste C setene av de jeg har prøvd. Men de som har peil peker vel på SQ.
![]() |
#63 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror og håper at datoene er spikret, ettersom det ikke har kommet (antydninger om) endringer nå etter over tre måneder. Men det er fortsatt ikke offisielt:
"Here are the provisional dates and times that the A380s will be flying. Confirmed dates for our first flights will be announced soon." http://www.britishairways.com/en-gb/...on/airbus-a380 Det er først nå de kommer med 2-4-2. Men det er forhåpentligvis stort sett det samme så lenge man unngår midtsetene. Alle andre A380-operatører har imidlertid klart å unngå det...
![]() |
#64 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
I upper deck 380 og hele 787 er det forøvrig 2-3-2 med noe som kan bli et ganske kult midtsete.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 24-06-2013 at 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() For å klamre meg til at jeg har noe rett, så er det fortsatt dårligere enn de fleste konkurrentene. ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() Quote:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g5fSLrVzpxg
![]() |
![]() |
#68 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() Sete konfigurasjon er relativt og at BA har 2-4-2 betyr ikke at det er "turistklassetrangt" av den grunn, da setene ikke står på linje Dog er jeg enig at det største minuset ved BA sin C-class er bredden på setene, primært når man skal sove. Setet i seg selv er jo bra |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Datoer for første flight fremskyndes.
Åpning av LHR-LAX flyttes fra 15. oktober til 24. september, og LHR-HKG fra 15. november til 22. oktober. Quote:
Quote:
Snilt av BA å bruke bursdagen min som dato for første flight ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og for få sekunder siden landet første A380 på LHRs søre rullebane
Bilde fra AirNavs webkamera på LHR
![]() |
#71 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Da kan jeg tipse om hvordan man kommer seg på første klasse på inaugural-flighten billig: søk på CMB-LAX i ITA Matrix med ankomst 24. september, og en av følgende advanced routing code.
Billetten er 100% refunderbar, så løp og kjøp! ![]()
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 04-07-2013 at 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Frankfurt og Stockholm blir treningsruter for A380/787: http://www.ausbt.com.au/ba-confirms-...furt-stockholm
Quote:
![]() |
![]() |
#76 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Så både den og en av deres B787 skinne i gråværet utenfor en hangar på "bee-line base" med masser av folk som surret rundt både høyt og lavt da jeg startet kjøreturen hjem for noen timer siden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Får du feilmelding ved input eller "No flights found"? Hvis det er det første - dropp anførselstegn. Jeg får fremdeles opp tre ledige seter på inaugural-flighten til de prisene (klasse A). Treffene blir mye mer oversiktlig hvis du velger "Time bars"-visning.
Fant forresten et par enda billigere alternativ, med Etihad eller Malaysian, til mellom 12 300 og 12 900: "EY+ LHR AA6180 / f aa..aowisc" "F+ KUL O:MH LHR AA6180 / f aa..aowisc" ![]() Vær oppmerksom på at de fleste av disse rutene kræsjer med MD80-MegaDO. Men det kan sannsynligvis omgås hvis man f.eks. reiser til CMB et par uker tidligere, reiser CMB-LHR og tar stopover der frem til 24/9. Da klarer man å presse inn alt, men det blir noe dyrere pga høyere UK-skatter ved stopover. Vurderte det selv i ca 2 minutter før jeg droppet den planen, har for mye planer i september allerede. Dessverre.
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 04-07-2013 at 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
British Airways med ruter fra Stansted | Someone | Flyforum | 6 | 01-02-2017 10:11 |
British Airways A380 | -Daniel92 | Samlerhjørnet | 0 | 05-01-2017 21:02 |
Rykte og spekulasjoner - British Airways A380 Oslo i sommer | Marius Moberg | Småprat | 6 | 06-03-2013 20:27 |
British Airways kutter priser på europeiske ruter | Desk pilot | Flyforum | 0 | 20-04-2006 14:16 |
KLM/Kenya Airways vs British Airways | jb1 | Flyforum | 33 | 24-02-2005 12:15 |