![]() |
|
![]() |
#1 | |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Norgesbuss AS har nå startet innfasningen av 29 splitter nye Mercedes-Benz Tourismo busser, 12 av disse vil gå inn som "SAS Flybussen", mens de resterende vil gå som Flybussekspressen.
De første bussene ble satt i drift 1. juli og alle bussene skal være levert iløpet av september. Quote:
Personlig er jeg særlig fornøyd med 230 volt ved setene, siden telefonen min, på magisk vis, alltid er tom for strøm når jeg setter meg på Flybussekspressen. Edit: Dette har jeg hentet fra vårt(BOS') intranett, så jeg kan ikke linke til noen kilde på akkurat denne saken. Men innlegget er skrevet med tillatelse fra PR folket hos Mercedes-Benz Norge Nyttekjøretøy.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison Last edited by kekker; 04-07-2013 at 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
MB Tourismo er bra saker det, om man har fått Travel Star Plus Lux-Line seter ombord
![]()
![]() |
#3 |
evig optimist
|
![]()
jøss, syns ikke det er lenge siden sist de byttet bussene jeg. Hvor langt har de rullet til nå da? 1.500.000km +/- ?
![]() |
#4 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Bussene går ca 200 000 km per år, så det går jo unna litt da.
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sant nok, men sier mer om hvor fort tiden flyr. Satt på med en ny buss for noen dager siden, så det må være denne - trodde det var en innleid buss. Setene var gode ihvertfall. Men tenkte ikke så mye mer på det, annet enn en perleport av dør i midten.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har hatt gleden å kjöre med en av de nye bussene og de var veldig behagelige, men noe WLAN var ikke på i den bussen jeg kjörte med. Behagelige og komfortable stoler og bra med bagasje plass og veldig stille inne i bussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er 29 Mercedes Tourismo og 3 Scania OmniEkspress som er bestilt.
12 busser skal til SAS Flybussen og 20 busser til Flybussekspressen. (Får jo ta med Scaniaene for balansens skyld ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air France-KLM bestemmer seg for flåtefornyelse på kortdistanse i 2018 | Beechdriver | Flyforum | 0 | 24-01-2018 14:40 |
Planer for flåtefornyelse i SAS? | LN-KGL | Flyforum | 85 | 23-11-2010 12:53 |
Flåtefornyelse i KLM Cityhopper | Boeing_fan | Flyforum | 23 | 17-08-2010 08:50 |