![]() |
|
![]() |
#441 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,990
|
![]() Quote:
![]() (Litt erting bare) Men altså, hvor mange seter man selger sier lite om hvor mye man tjener. Det eksakte regnestykket kan sikkert ikke de som vet noe om det fortelle om.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2013
Posts: 211
|
![]()
Lyst og fint interiør. Men ser ut som det er trangt mellom setene. Og setene ser litt smale ut. (På økonomi) Eller ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jun 2010
Location: Ottestad
Posts: 552
|
![]() Quote:
Manuell justering av setene i premium stusses det over. Ikke sikkert det er så dumt mtp erfaringer SAS har gjort med sine businesseter. Mye tull med elektronikken. Ellers så er setene gode og god benplass på økonomi sies det. Skal teste på torsdag til Malaga :-) http://www.dinside.no/919014/endelig-paa-norsk-jord |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2007
Location: Oslo
Posts: 2,540
|
![]() Quote:
Her kommer thaiene til å måtte trå til mange ganger, spesielt om det er eldre mennesker som sitter i Premium. Man kjøper ikke så moderne fly og installerer Premium med manuell justering i 2013, selv om man er en LCC. Da ser man ikke stort fremover, kan trygt si man har bomma med Premium her.
__________________
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 30-06-2013 at 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jun 2010
Location: Ottestad
Posts: 552
|
![]() Quote:
likevel heller manuell justering som virker, enn elektronisk som står.. I forhold til kostnadene ved kjøp, så kan da umulig 36 elektriske premiumstoler velte budsjettet på et fly ingen prisklassen? Må da være en ønsket gjennomtenkt tanke bak valget. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,321
|
![]()
Nå er jo DY sine premiumseter economy premium/extra-seter. Såvidt jeg husker og vet har vel de fleste her faktisk manuell justering?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
evig optimist
Join Date: Aug 2006
Location: Kolby gård
Posts: 1,551
|
![]()
det tror jeg og.. kan ikke huske å ha lest om eco+ seter med el-justering. Det kommer vel etterhvert, bl.a setene fra EADS-Sogerma som A350 får som option i eco+.. Kan ikke tenke meg til at det blir veldig problematisk med setene til DY, men sånn er det med folk. Skal vel klage på det og. Nå får de fly med IFE som er state of the art, så da får man vel finne andre ting å klage på.
__________________
When children cry and crows fly, you know its going to be a really good lowpass |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2010
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 2,320
|
![]()
Jag tror inte DU kommer locka speciellt många thailändska/asiatiska premiumresenärer.
Varför åka DU i premium eco när man istället kan åka Thai Airways premium eco? Med tanke på att Thai Airways Premium eco verkar ligga nära DUs prismässigt på BKK-ARN-BKK så är det för mig helt obegripligt att nån kommer välja DU premium framför TG premium eco. På Thai Airways 747-400 och nya 777-300ER sitter premium eco resenären i den nya C-klass stolen...en ENORM komfortskillnad mot DUs manuella premium eco stol. Last edited by L-1011; 01-07-2013 at 02:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2012
Location: Oslo/Dubai
Posts: 393
|
![]() Quote:
__________________
EBD og EK Platinum. Har ingen agenda og arbeider ikke i bransjen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2010
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 2,320
|
![]()
Den betalningsvillige svensken lär fortsätta välja Thai Airways premium eco på BKK-ARN
Den är extremt bra "value for money" då man sitter i nya C-klass stolen. Den stackarn som väljer DUs premium eco till samma pris..som TGs premium eco har verkligen blivit grundlurad och köpt grisen i säcken. Last edited by L-1011; 01-07-2013 at 02:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2012
Location: Oslo/Dubai
Posts: 393
|
![]()
Vi får bare se da vettu. Tydeligvis klarer DY å kreere flere og nye reisende og således vil jeg tippe at medelsvenson tar imot tilbudet DY stiller med. Er jo begrenset antall plasser på dette flotte Thai tilbudet må vite. Dere er jo også ganske mange flere mennesker en feks i Norge..
__________________
EBD og EK Platinum. Har ingen agenda og arbeider ikke i bransjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Legal Eagle
Join Date: Feb 2010
Location: Oslo
Posts: 1,560
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,886
|
![]() Quote:
Hva er det neste som kommer nå da.. La meg gjette – mangelen på fjernkontroll på IFE tror jeg kommer ganske kjapt som poeng, men venter spent på den neste. Jeg kan i alle fall love at fra 2017 (tror jeg det er) kommer vi til å høre mange syte over at 787 er litt smalere enn A350. Maken til mye piss man skal lese (Info til moderator: andre tøffinger her inne får bruke slike uttrykk) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Apr 2010
Location: Mellan Stockholm och Arlanda
Posts: 629
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2012
Location: Oslo/Dubai
Posts: 393
|
![]()
Men om man feks ikke liker LCC inntreden i flyverdenen så forsøker man vel heller ikke å se noe positivt med det el hva L-1011?
__________________
EBD og EK Platinum. Har ingen agenda og arbeider ikke i bransjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2010
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 2,320
|
![]()
Konkurrens är bra och det gynnar resenären oavsett vilket flygbolag han/hon väljer.
Bra konkurrens är konsumenten vinnare på! Det enda jag är skeptisk till är just DUs premiumkoncept då Kjos verkar ha satt priset ungefär på samma nivå som Thai Airways gjort med premium eco på BKK-ARN. Thais premium eco på BKK-ARN/CPH är troligen den mest prisvärda i hela världen eftersom premium eco resenären får sitta i den nyaste businessclass stolen, i nya businessclass kabinen under 11-12h. Jag har själv åkt ARN-BKK-ARN i Thais premium eco, satt i nyaste businessclass stolen i 747-400 och betalade 10900 svenska kr..fantastiskt bra value for money ![]() Till OSL säljer inte Thai Airways premium eco så på BKK-OSL är säkert DUs premium eco betydligt mer prisvärd än på BKK-ARN. Last edited by L-1011; 01-07-2013 at 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2011
Location: Oslo
Posts: 307
|
![]()
Håper ikke dette blir for OT; men i denne artikkelen kommer det frem at neste rute for DU sannsynligvis blir til Vestkysten av USA og da forhåpentligvis fra OSL. LA og SF er hete kandidater.
http://www.aftenposten.no/okonomi/--...l#.UdFIHr9rorw |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Vi kan vel egentlig vente med å komme med en dom eller konklusjon før man har testet produktet. Selvsagt vil folk oppleve både flyet og servicen ulikt avhengig av forventninger og hva de har betalt. Jeg tror det blir bra - og sannsynligvis blir det enda bedre etter hvert. I innkjøringsfasen lærer man mye som kan gi viktige justeringer. Sannsynligvis har Norwegian lært en del fra A340-flyvningene som gjør at 787-opplevelsen blir desto bedre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
evig optimist
Join Date: Aug 2006
Location: Kolby gård
Posts: 1,551
|
![]() Quote:
![]()
__________________
When children cry and crows fly, you know its going to be a really good lowpass |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2010
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 2,320
|
![]()
Jag har aldrig snackat om DYs premium produkt
![]() I know..generellt sett är efterfrågan från ARN/CPH låg för premiumresande. Ironiskt nog är det precis därför TGs premium eco pax från ARN/CPH får åka i i nya biz stolen...trist för TG såklart ur revenue synpunkt men en riktig win för passagerarna..premium eco får åka i biz stolen och fåtalet businessclass resenärerna får åka i First class kabinen ![]() DUs premium koncept kommer säkert bli en efterfrågad produkt till övriga IC linjer. Last edited by L-1011; 01-07-2013 at 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |