![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Du glemte å legge ved ingressen, her kommer'n:
Quote:
Last edited by Desk pilot; 18-06-2013 at 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Oj.. Gratulerer.. Dette er imponerende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Norwegian er vel med dette riktig håret i suppa for easyJet. I april gikk Norwegian inn på easyJets enemarker, London Gatwick, og startet å fly til Sun&Fun-destinasjoner derfra. I følge innsidere på LGW så flyr de smekkfulle fly nesten uten å ha gjort noen store markedsføringsfremstøt - og tilbakemeldingene fra passasjerene er strålende. Og nå har Norwegian også tatt førsteplassen på årets SkyTrax Best European Low-Cost Airline in Europe etter at easyJet var fjorårets vinner foran Norwegian. Spørsmålet er, hva blir neste skalp?
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
"Best Intercontinental Service operator"??
![]() ![]() ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Former CCA F-16
|
![]()
Ja du kan jo drømme
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig bra det der av DY. Får håpe longhaulflygningene også går seg til kjapt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Klappe seg selv på skulderen
![]()
![]() |
#10 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Sitat fra Norwegians pressemelding:
"Norwegian er kåret til Europas beste lavprisselskap av anerkjente SkyTrax World Airline Awards. Det er flypassasjerene selv som bedømmer over 200 flyselskaper over hele verden i det som er betegnes som den mest prestisjefylte anerkjente prisutdelingen i flybransjen. Administrerende direktør Bjørn Kjos tok imot prisen under Paris Air Show tirsdag formiddag. -Dette er en stor og viktig anerkjennelse som jeg er veldig stolt og ydmyk over. Jeg vil takke alle våre passasjerer som har gitt Norwegian så store skussmål. Jeg vil også takke alle som jobber i Norwegian som hver eneste dag hele året gjør sitt ytterste for våre passasjerer. Tittelen «Europas beste lavprisselskap» er et bevis på at kombinasjonen splitter nye fly, fremtidsrettede løsninger, et stort og godt rutenett, god service om bord og billige billetter blir verdsatt, sier administrerende direktør Bjørn Kjos i Norwegian. SkyTrax World Airline Awards er den mest prestisjefylte og anerkjente prisutdelingen i flybransjen. Reisende fra over 160 land deltar hvert år i verdens største undersøkelse for kundetilfredshet blant flypassasjerer. Over 200 flyselskap måles i undersøkelsen. Kundene bedømmer alt fra opplevelsen under innsjekk, boarding, setekomfort, renslighet i kabinen, mat, drikke, underholdning og service. " sitat slutt. Synes jeg så noe skriverier og nyhetsinnslag på at de ikke tok i mot penger på flyene og at folk frøys og fikk ikke underholdning på A 340 som er leid inn i sommer !!! Kanskje man skulle være litt mere beskjeden hr. Kjos ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Derfor Kjosern gliste fra øre til øre når jeg så ham i taxfreen på OSL i går. Hehe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Intraeuropeisk så er DY faktisk rimelig bra, men den største mangelvaren er online checkin.På utestasjonene bruker man ofte tid i skranka selv om man kun har håndbagasje. På OSL er ikke dette noe problem da man kjapt sjekker inn på automat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Vi får se hva som skjer utover høsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lurker
|
![]()
Gratulerer! Mine 10-12 flighter med DY siste året har gått på rute, hatt grei benplass (utenom terrorkjerra -KKR, som forøvrig er faset ut) og har hatt flinke medarbeidere ombord. Keep up
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gratulerer til DY!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
NorFlyer Front Row
|
![]()
Det er bare å gratulere DY med et meget bra produkt som treffer blink hos kundene
![]() Sky's the limit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg syns det er merkelig at Air Asia ble kåret som verdens beste LCC... Det er kjempe trangt ombord selvom du kjøper hot seat... DY syns jeg har et bedre produkt og en enklere webside.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sondbjo, du må huske på at det er passasjerene selv som vuderer de enkelte selskap. Denne vurderingen er basert på lokale forhold, altså sammenlignet med andre lokale operatører. Dermed kan kanskje poengmessig et slikt selskap få bedre betalt enn f.eks. kanskje et mer kresent europeisk publikum ønsker å gi til f.eks. Norwegian. Kvalitet er ikke absolutt, det er basert på kundens behov.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS kåret til Europas beste | sail4fun | Flyforum | 2 | 08-10-2004 13:27 |