![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Trist spør dere meg, skjønt det gjør dere jo ikke uansett
![]() Irsk reg, Asiatisk crew, iallefall cabinen... For håpe at iallefall malingen er fra Jotun, er vel den eneste muligheten for noe Norsk på Norwegian's langfly |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Sånn sett så er vel Jotun heller mindre "norsk" enn Norwegian, og nok en bedrift som har tatt innover seg at man driver i en internasjonal bransje, hvor det dessverre viser seg at man ikke er like konkurransedyktig med norsk kostnadsnivå. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Litt på kanten av topic, men har siste veka snakka med folk i same "bransje" som meg, dvs. folk som er/skal begynne å jobbe som ingeniørar (master) innanfor elektronikk- og IT-bransjen, sånn omtrent. Desse har bakgrunn frå td. Spania, Portugal mm. Iflg. dei kan ein ingeniør med slik bakgrunn i Hellas rekne med ca €600 i begynnarlønn. I mnd... I Noreg er jo lønna borti 8 - 10x! I Spania kunne ein rekne med kanskje ein tusenlapp € meir enn i Hellas... (No er det kanskje litt forvirring rundt brutto og netto, men det spelar strengt tatt ikkje så stor rolle for det store bildet). Så, norsk lønsnivå er i ein anna dimensjon enn resten, og om dei andre kan brukast istadenfor "oss", så har ein jo ein ugunstig konkurransesituasjon... Med dette ville eg vise to ting: iflg. desse eg snakka med er mao. ikkje lønna som ingeniør (4-5 år utdanning ved universitet) særleg ulik det som har vore førespegla som løn for luftfartstilsette i/frå desse landa. Og dei som kjenner til korleis det då er å leve for dette i Spania til dømes, veit at dei må bu heime. Skilnaden, derimot, er at mobiliteten på ingeniørar av openbare grunnar er hakket dårlegare enn for CA, så det er enn så lenge ein greiare situasjon for oss i den bransjen. I tillegg er heimemarknaden stor. For dei som derimot hevar sjekken andre stadar i Europa, så er løn og andre ting samanliknbare i fleire bransjar. Trur eg.
none.... Last edited by roger; 06-06-2013 at 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så sant, Norwegian blir bare norsk i engelsk navnet sitt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian har fått beskjed de kan få driftstillatelse i Irland (statustråd) | Il-86 | Flyforum | 267 | 04-11-2015 19:03 |
Diverse om Dreamliner (splittet) | petru26 | Småprat | 3 | 06-06-2013 08:09 |
Hvordan registrerer jeg bonusnummer hos Thai? | AmEx | Reiseforum | 32 | 19-05-2013 23:05 |
DYs priser på IC, konkurranse og "alt som er galt" (splittet fra DY og Dreamliner) | FlyHi | Flyforum | 380 | 08-11-2012 17:48 |
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) | Svoosj | Småprat | 52 | 30-01-2012 08:15 |