![]() |
|
![]() |
#61 |
Newcomer
|
![]()
Jeg skal også ned dit. Begynner med språkkurs i Warszawa i begynnelsen av september.
Planen min er å leie bil og kjøre opp og ned de to dagene det er flyshow.
![]() |
#62 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg skal også dit om jeg får det til jeg kommer til å bo i warzawa
Jeg er klar for fly og øl i polen Last edited by Glean EBG; 16-05-2013 at 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
AWACS flypast.
Bad news. Pga nye sikkerhetsreglene spotterpack og spottersone er kansellert. nesten alle fotografer fra Polen vil sitte på gressplenen på SKARYSZEWSKA VEIEN. Husk at på lørdag og søndag veien er stengt for kjøring. Good news. På Skaryszewska sola skinner hele dagen på ryggen, flyene fløy over hode veldig veldig lavt, spesielt etter takeoff. Er mulig å bestille pizza ![]() ![]() vil gjøre senere kartet over steder på Skaryszewska veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Må si at jeg er veldig skuffet, men vi får prøve Skaryszewska...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vi fikk grønt lys fra luftforsvaret og vi er bestilt en plattformen for ca 100 fotografer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Siden det ikke blir noe Sveitsisk F-18 display i år erstatter Patrouille Suisse Horneten på Radom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Så då blir det ingen F-18
![]() Liker ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nei, dessverre... Jeg hadde også foretrukket et F-18 display fremfor Patrouille Suisse, men det er en alright erstatter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Jeg tar også turen nedover, drar til Warszawa på torsdag kveld og returnerer mandag kveld.(Norwegian) Tar toget til Radom hvis jeg ikke finner en bedre måte å gjøre det på - slår meg gjerne sammen med andre. Har vært i Polen et par ganger tidligere og forstår noen ord av språket etter å ha jobbet offshore sammen med polakker de siste 15 årene. MVH Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Til AirPower sa de først at piloten var blitt syk, men det var visst ikke helt slik det hang sammen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, det ser dårlig ut.. Ryktene sier at piloten som ble plukket ut til å være årets displaypilot ikke møtte kravene som trengtes og at det derfor ikke blir noe display :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Baltic Bees 5xL39.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det nederlandske F-16 demo teamet melder i dag at de tar med seg den oransje løven sin og tar turen til Radom sammen med Apache demo teamet. Etter å ha gått glipp av dem på Ørlandet (med unntak av treningen deres på fredagen hvor vi stod på den andre siden av flyplassen) så syns jeg dette er kjempegode nyheter. Det blir mye F-16 action på Radom med Vipere fra Nederland, Belgia, Tyrkia, Hellas og Polen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Forhandlinger pågår med Al Fursan team fra de forente arabiske emirater, de har veldig lyst å fløy i Radom
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvor mange rosiner er det plass til i denne pølsa?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
http://www.airshow.sp.mil.pl/en/spot...95-fototrybuna
Onsdag 24 kl 8:00 starter applikasjon på fotoplatform. Første 160 skal på. Pris er ca 500 nok, inkludert fredags trening inngang, lørdag sondag billetter, forsikring, strøm og wifi. Hvis noen har lyst si ifra eller send meg meldinger med full navn, vi har sin egen prioritert list på luftforsvaret staben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flying diaplay på Radom, fett
![]() Polish Team TS-11 BC Iskry Polish Team PZL-130 ORLIK Polish F-16 C/D Block52+ Polish MiG-29 A/UB Fulcrum Polish Su-22 M4 Fitter Polish MiL Mi-24 Hind Polish W-3 Sokół PL Polish SH-2G Seasprite Augusta Westland AW 149 Aerobatic Team ŻELAZNY Polish SB Lim-2 Polish TS-11 Iskra prototyp 04 Austrian Saab J105 Czech The Flying Bulls Austrian Bell Cobra TAH-1F Austrian Chance Vought F4U-4 "Corsair" Belgian F-16 AM Croatian Team Wings of Storm Czech JAS-39C Gripen Czech L-159A ALCA Finnish Midnight Hawks French Rafale Greek Zeus Demo Team F-16 Dutch AH 64D Apache Demo Dutch F-16 AM Demo Team Latvian Team Baltic Bees Aero L-39 Albatros Romanian MiG-21 Lancer Suisse Patrouille Suisse Turkish Solo Turk (F-16 Block40) Ukrainian Su-27 Italian Eurofighter Typhoon Italian C-27J Spartan E3A Sentry AWACS Quote:
![]() Lørdag på begynnelsen av show skal bli parade med hver fly fra airshow, først AWACS etterpå 210 fly ![]() Last edited by Jerry; 25-07-2013 at 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Radom International Airshow Avlyst | thbergseng | Småprat | 3 | 04-03-2023 23:22 |
Airshow Radom - lørdag sondag | Jerry | Bilder & foto | 11 | 14-09-2011 08:27 |
Radom AirShow - torsdag og fredag | Jerry | Bilder & foto | 4 | 01-09-2011 11:12 |
Radom Air Show - Polen | AggTouchdown | Bilder & foto | 14 | 31-08-2011 17:28 |
Airshow mid-air i Polen | atck | Flyforum | 3 | 02-09-2007 10:49 |