![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2010
Posts: 545
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2005
Location: Norge
Posts: 993
|
![]() Quote:
Quote:
Legg merke til at du nå snakker om erfaring, og ikke timetall. Det er ikke nødvendigvis samme sak. Timer er ikke verdt mye om du ikke har lært noe i løpet av dem. Jeg tror dere begge misser litt av poenget mitt. Jeg er gjevnt over enig at erfaring i form av flytimer er positivt og noe som styrker ens problemhåndtering. Jeg ville bare frem til at du ikke nødvendigvis kan si 1000 timer=uerfaren og dårlig pilot. 3000 timer=erfaren og god pilot. Bildet er mere sammensatt enn som så. Det er den tilsynelatende konsekvente konkluderingen om at relativt lavt timetall henger sammen med reduserte evner jeg vil litt til livs. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jet time i økonomisk uvær med akutt spareplan | Cockpitview | Flyforum | 13 | 19-01-2015 21:10 |
Syk MD-80 på OSL | Glenn | Småprat | 1 | 18-05-2012 17:09 |
LN-NOX syk? | LTH | Småprat | 4 | 29-10-2011 12:49 |
Er wideroe.no syk? | sukram | Reiseforum | 14 | 02-01-2010 17:44 |
LN-RNC er syk i dag | Boeing | Flyforum | 1 | 18-01-2007 16:00 |