![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hej.
På länken nedan finns en komplett 2013 airshow calender på samtliga kända Airshows i Europa mellan maj och oktober. http://www.milavia.net/airshows/cale...13-europe.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er endel som mangler her, akkurat som på Scramble sin liste, men det er ikke så overraskende at mindre show i Norge, som i tillegg er ganske dårlige når det gjelder pr, ikke er listet opp.
Håper å få med meg Kjeller Flydag Göteborg Aeroshow Tiger Meet Radom Airshow Axalp Men så langt er det bare Kjeller, Göteborg og Radom som er klare. Har en god følelse av at Radom kommer til å bli det største og beste showet i Europa i år ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg skal ihvertfall ha med meg RIAT, og enten Göteborg eller Roskilde. Forutsatt at de for noen intresante team. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Dere ser ikke Haugesund Airshow i slutten av August da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
För er som vill se AJS 37 Viggen flyga rekommenderar jag särskillt Västerås Roll-out och Göteborg Aero show.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er mer gira på Draken, men Viggen er ikke dumt det heller
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tyvärr blir det troligen ingen flyguppvisning i Sverige med J 35 Draken & J 32 Lansen under 2013 :-(
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
De har nylig blitt lagt til i programmet for Göteborg Aero Show, men da kanskje bare på static?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det är garanterat Lansen och Draken flygplan som finns på flygmuseum(Aeroseum) på Säve.
Swedish Air Force Historic Flights Viggen, J 34 Hawker Hunter & J 29 Tunnan tror jag kommer flyga på Göteborg Aero Show. Förhoppningsvis finns det i Sverige 2 flygande Viggen, 2 flygande Draken och 4 flygande Lansen till airshow season 2014.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Finska F-18 & Belgium Airforce F-16 demo team brukar ofta besöka större svenska flygdagar.
Håll utkik på http://www.aeroseum.se/goteborgaeroshow/index.html för "updates" |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det var endel utenlandsk deltakelse i 2010, men det er jo SAAB-maskinene som er høydepunktet her
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
PC7 Team Baby Blue F16 (Danmark) Det som forundret meg en hel del, var at for veldig mange svensker var den danske F16 oppvisningen høydepunktet. Altså her hadde de fått tak i et av verdens aller beste formasjonsteam. Og så er en dansk F16 høydepunktet. Forstå det den som kan sier jeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hehe, folk er forskjellige
![]() Jeg foretrekker også solo-displays fremfor display teams. Det er moro å få med seg nye teams, irriterer meg fortsatt at jeg ikke fikk med meg Black Eagles i fjor, og Red Arrows og Frecce Tricolori er alltid artig. Men jeg syns det er mer interessant med et skikkelig solo-display hvor man virkelig får vist frem hva maskinene klarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
F-16 er jo ikke så vanlig i Sverige, og når man er vant med Gripen så skjønner jeg at F-16 fenger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
För mig är alltid höjdpunkten på svenska flygdagar J32 Lansen och J35 Draken. Deras Rolce Royce Avon motorer låter grymt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dubai Airshow 2013 | SudCaravelle | Flyforum | 39 | 19-11-2013 23:12 |
Roskilde Airshow 2013 | johanfrc | Bilder & foto | 5 | 29-08-2013 20:09 |
Sola Airshow vs Bodø Airshow | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 17 | 25-01-2012 23:49 |
Fra Europe Select til Europe Business Class | OSLansatt | Flyforum | 5 | 09-03-2011 15:03 |
The Final Countdown - Europe (Club Europe...) | jcnorway | TripReports | 62 | 03-07-2009 01:07 |