Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-03-2013, 17:31   #1
3cseat
ScanFlyer Silver

Default Re: Pandion-erfaringer

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
De kommer og introduserer seg og tiltaler også UA 1K, det er nok en Star Gold greie.
Nja, de gjør nok ikke alltid det hos LH. Har vært *G i 13, snart 14 år. Siste tur i C på LH var FRA - IAD for en snau uke siden . Kom ikke å hilste på meg da. Men jeg la merke til de håndhilste på en del personer, som jeg tror var HON. Min billet hadde forrøvrig *G.

Men det de som regel alltid gjør, er å tiltale meg med navn uansett klasse når de spør om jeg vil ha noe å drikke.

Forøvrig har jeg hatt ca 40 til 50 segments med SAS pr år siste 15 år. Tror aldri jeg har vært i nærheten av Pandion. Reiser nok ikke på dyre nok biletter.
3cseat is offline   Reply With Quote
Old 16-03-2013, 13:59   #2
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: Pandion-erfaringer

Quote:
Originally Posted by 3cseat View Post
Nja, de gjør nok ikke alltid det hos LH. Har vært *G i 13, snart 14 år. Siste tur i C på LH var FRA - IAD for en snau uke siden . Kom ikke å hilste på meg da. Men jeg la merke til de håndhilste på en del personer, som jeg tror var HON. Min billet hadde forrøvrig *G.

Men det de som regel alltid gjør, er å tiltale meg med navn uansett klasse når de spør om jeg vil ha noe å drikke.

Forøvrig har jeg hatt ca 40 til 50 segments med SAS pr år siste 15 år. Tror aldri jeg har vært i nærheten av Pandion. Reiser nok ikke på dyre nok biletter.
At ett crew ikke alltid gjoer det som staar i arbeidsinstruksen er vel ikke akkurat overraskende?

Siste flighten min var i forgaars og de kom hverken aa presenterte seg eller med teppe eller drink, selv med lyset mitt paa i 0ver 20 minutter foer fagforeningsmoetet i galley var over og over halve flighten likesaa

De skal komme og presentere seg og takke for at du flyr LH, men som du sier, det skjer ikke hver eneste gang. Vil vel si 4 av 5 ganger? LH sine CC er stort sett veldig godt kjent med hva 1K hos UA er siden samarbeidet over atlanteren mellom UA og LH er naermere enn feks SAS og LH. De er nok selvsagt flinkest til aa introdusere seg til baade SEN og HON foerst og fremst, men stort sett foeler at de er flinke til aa komme aa presentere seg.
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules