![]() |
|
![]() |
#521 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#523 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg rapporterer stadig vekk feil, og ikke en sabla skit blir gjort. F.eks. er ics-filene man kan laste ned etter å ha gjort en booking totalt ubrukelige, og dette sa jeg ifra om i oktober. Halvåret senere er feilen den samme.
Hvorfor skal jeg da gidde å si ifra i fremtiden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Eller begge deler, om man vil...?
![]() |
#525 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Lurker
|
![]()
Selvsagt følger SAS med i denne tråden, og selvsagt er det nyttig for både dem og oss at en kan bekrefte hverandres feil her. Dette med setevalgsproblmer trodde jeg berodde på noe feil med softwaren min, men "godt" å se at andre har det samme problemet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har opplevd problemer med setevalg det siste halvåret. Det varierer mellom checkin-sms og mail som bare inneholder en av strekningene, og at jeg bare kan velge sete på en eller ingen av strekningene. Feilmeldingen "Flere strekninger kan eksistere" kommer ofte. Bonuspoengene gikk til 0 forrige uke, er nå tilbake. Fremtidige bestillinger har jeg ikke hatt tilgang til siste måneden, nå er de tilbake, men uten dato for avreise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er nok Altea-relatert, og som tidligere meldt, vil ikke dette forsvinne før Altea er 100% implementert, som vel er i mars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Slik systemet har vært siste ukene, er de som ikke starter sin reise i CPH sterkt nedprioritert ved bytte av flytype. Starter man i OSL og ikke har tilgang til setevalg, kan man være sikker på at alle de gode setene er tatt når man endelig får snakket med noen som har tilgang til systemet. Mail til CR blir sendt i morgen! ![]() Last edited by Dag Viking; 06-03-2013 at 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Kontaktet dem også om mine russiske sider og menyer som jeg fortsatt får av og till til tross for fjerning av cookies og restart, men det var visst et ukjent fenomen som de ikke klarte reprodusere.
![]() |
![]() |
#531 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Slutten av mai.
![]() |
#532 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Fra de listede flightene på profilen er det nå mulig å sjekke inn, men når man skal printe ut boardingkort får man bare et merkelig ark med bekreftelse på at man er sjekket inn.
Går man derimot inn fra "Sjekk inn og velg sete" fra forsiden så får man printet ut boardingkortet. Under prosessen kan man ikke se noe om hvilket bokuskort flighten er registrert på, men på boardingkortet står det "Frequent flyer program: EuroBonus EBS, SK*S,SK Basic, SK*B" Betyr det at flere kort er registrert?
![]() |
#533 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og atter en gang greier ikke SAS å selge alle sine flyginger i egen kanal. HEL-OSL fremstår som det bare går flighter morgen, middag og kveld
Går man på Expedia, Widerøe etc. så får man opp andre flighter som faktisk ikke er så dumme, og som utfyller hullene sas.no har. ![]() Eksempel: HEL 10:40 - OSL 13:05 (via CPH) HEL 11:15 - OSL 13:45 (via ARN) HEL 15:55 - OSL 18:20 (via CPH) HEL 20:30 - OSL 23:05 (via ARN) HEL 21:15 - OSL 23:55 (via CPH) I tillegg er den en god del kombinasjoner via ARN/CPH som går parallelt med direkteflightene, men som kan komme ut med lavere pris.
![]() |
#534 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ikke websidene, men en annen raritet med systemene til SAS: Når man ringer support og velger eurobonus blir man bedt om å taste inn eurobonusnummeret, men når man kommer frem til en person er eurobonusnummeret omtrent det første han spør om å få oppgitt.
![]()
![]() |
#535 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er ikke uvanlig på callsentere ... det skjer hos mange store firmaer .. 'enter your account number' - God dag - hva er kundenummeret ditt?'
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Amatør
|
![]()
Men at SAS ikke kutter ut det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bare jeg som sliter sterkt med å booke på sas.no i kveld? Prøvd de vanlige triksene og flere nettlesere..
![]() |
#538 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvis du har status så kommer du (skal komme) fortere frem i køen, derfor "taste taste", men at agentene ikke ser nummeret man har tastet er for dumt.
Husker ikke om det var SAS, men ringte et callsenter en gang og tastet nummer, fikk spørsmål om nummer når de svarte. Sa at "Det har jeg allerede tastet inn", og da var alt greit for de så det på skjermen sin ![]() Noen av dere som har ringt SAS i det siste som har spurt om de faktisk ser det som er tastet inn?
![]() |
#539 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Wow! Har SAS fått automatisk midtseteblokkering for gullkunder nå? Prøver å sjekke inn meg og en kompis til i morgen. Setene ved siden av meg vises som ledig hos meg, men når jeg sjekker han inn er plassene ved siden av meg "opptatt"! Hurra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |