![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
http://www.norwegian.no/fly/velg-fly...=NOK&rnd=53103
Man burde vel strengt tatt slutte å bruke 787 i markedsføringen når det er klart at de ikke skal fly 787. Er er jeg litt "flisespikker". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Så mye relansert service jeg har kjøpt av SAS igjennom årene så ser jeg ikke problemet her, Dreamlineren kommer nok inn i bildet tids nok.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
De skal fly 787, bare litt senere en planlagt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Så lenge kontrakten din er at du får N dl med flytende innhold som er egnet for konsum, og det skal generelt komme i en flaske, så er jo det helt greitt. Om du leser kontrakten til en flybillett så er det jo et under at flyselskapene stiller opp med et fly, det er jo like før det er kjøperens eget ansvar å komme seg fra A til B.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Syns du er litt flisespikker her. Man får jo i det vesentlige det man betaler for.
Stort fly, egen skjerm behagelig sete (relativt). Pluss det viktigste, man blir transportert fra A til B evt via C til den prisen som er avtalt på de tider som er avtalt. For Ola Ferietur så tror jeg han kun ser stort fly og fin skjerm. Da er han fornøyd og har flydd med 787. For meg personlig så syns jeg at det er helt greit med A340. Håper jeg får det på min flight i juli. Har alltid hatt lyst til å fly med de. og det blir jo mye bedre plass for alle her enn i 787. Så man får jo på mange måter et bedre produkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Vidar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Ville nok uansett latt uttrykket ´787 opplevelsen´ fått en pause fra nettsidene inntil de vet når den faktisk kan tilbys.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ref til en annen tråd på dette forumet er jo dette et GROVT overtramp.
Hvor er konkuransetilsynet??? Jeg er mer for at de kanskje bare burde fjerne "787 opplevelsen" i sine kampanjer frem til flyet faktisk er i luften igjen, i alle fall på reiser de første par måneder. Men det er nå meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hmm.. Det er jo også endel flyselskap som reklamerer for wifi uten at dette nødvengvis er på alle flygninger?
Nå har ikke jeg sett denne markedsføringen til DY - men regner med at de reklamerer for at dette er et produkt som vil komme? Ser fine reklamer for night visiting osv. fra bilprodusenter uten og forvente at dette er en standard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
De stiller jo også med en bra plan b også. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
JEG mener ikke dette er et grovt overtramp, jeg synes det er helt greit. Men synes de kanskje burde fjernet "787 opplevelsen" et par måneder, eller til flyet er i luften. 340 kan jeg skrive under på er et fantastisk fly, og den versjonen de skal ha nå er meget behagelig, og med mer plass en det Norwegian vil ha i sine 787`er Så å ha den som en back up er kjempebra. Men igjen, greit å lese hva jeg faktisk skriver, og refferer til ;-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Men så er det vel ikke bekreftet at flyet ikke blir levert til tiden?
Og da må man jo annta at det kommer på tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Do the math. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
forbrukerrådet ,villedene reklame er vel rett instans.
men erstatningen ser jo vwldig bra ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Men hva er 787-opplevelsen? På norwegian vil det vel være ganske likt andre selskaper som satser på billigbilletter, trangt og buy-on-board? Riktignok i et splitter nytt fly. Mener å ha lest at A340 de skal leie har first, biz og monkey, må jo nesten bli et steg opp for de som har bestilt de dyreste billettene til de første flightene
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå vet jeg ikke hva som ble diskutert i den tråden, men om man tror at Konkurransetilsynet har noe med slikt å gjøre så tar man altså feil - uavhengig av hvor store vinduer, eller hvor mye B787-opplevelse osv. man snakker om. Det var kanskje ment som et humoristisk innslag, men hvis det ikke var ment slik så er mitt innlegg ment som en oppklaring i så måte.
Last edited by TOS; 09-03-2013 at 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Selger Phoenix 400 Virgin Atlantic 787-9 G-VROO Corporate | Robert | Samlerhjørnet | 0 | 23-02-2017 12:14 |
777 selger bedre enn 787 | LN-MOW | Flyforum | 1 | 07-05-2010 12:28 |
Selger Wideroe.no AY fortsatt ? | SQ 777 | Flyforum | 4 | 12-05-2008 09:35 |
Boeing selger 787 med 3-2-3 seating | EB | Flyforum | 5 | 23-02-2008 05:31 |
787 SELGER SOM ALDRI FØR.. | SQ 777 | Flyforum | 1 | 30-05-2006 17:15 |