![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Norges hovedstad hvor temperaturen er -8. Våknet alt for tidlig og kom på at jeg hadde glemt å starte brødbake maskinen, så da var det opp å sette den til å jobbe. Blir ikke ferdig før 9.30 men en sen frokost på en lørdag er jo ikke å noe krise. Blir å gjøre litte grann kontor arbeid før dama våkner, derefter er det avgårde for å kjøpe en starter til min fars bil og få den montert og så kanskje starte på bytte av støtdempere på min egen. Det er siste frihelg før påske så den må jo utnyttes.
Ha en god helg alle sammen!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen. Etter en lang skitur i går måtte det jo bli noen pils, men var meget påpasselig over at jeg fikk i med meg nok vann i tillegg. Gav meg ikke sånn altfor sent heller så formen i dag er ikke så verst. Utrolig hvor god bedøvelsesmiddel alkohol er til tider, etter et par øl merket jeg knapt at bena var såre. For de som måtte lure gikk ruta mi i går slik: Sognsvann-Ullevålseter-Aurtjern-Bjørnsjøen-Kikutstua-Sandungen-Heikampen-Finnerud-Nordmarkskapellet-Tryvannstua-Frønsvollstråkka-Sognsvann det skal ca bli 5 mil.
Bjørneball i kveld med Realistforeninge som avslutning på Bjørnegildet som kun arrangeres hvert 3 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God lørdagsmorgen fra Radisson Blu på Manchester Airport, hvor utsikten til Tarmac og rullebane er utmerket. Akkurat våknet til live igjen etter en for meg overraskende god konsert og show med .... Justin Bieber! Er man far til to fjortisjenter er det jo ikke den ting man ikke blir dratt med på;-) Men, bortsett fra litt hyl og skrik fra publikum var selve konserten meget godt gjennomført, utrolig bra band og musikere, energi og show. Tror vel nesten ikke det er sant at jeg kan skrive noe slikt, men sånn var det ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Har snødd litt her i dag og de er mildt og fint med temperatur på rundt 0 grader. Om ikke så lenge skal løpeskoene snøres på for en litt lenger løpetur. Er halvmaraton om bare to uker, så det gjelder å få trent litt.
Veldig bra Farmer. Det er mye rart en blir dradd med på som pappa. Vi drar til London i morgen med ungene. Blir nok mest barneaktiviter på oss der borte ja.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Rundt null her på Lifjell, og skitur står på programmet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bergen. Ikke en sky i sikte på denne kanten i dag (!) og en slik dag bør jo utnyttes til det fulle. Bilvask og en luftetur står på programmet før litt festligheter på kveldingen. Ønsker alle en fin lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen, her har det vært underkjølt regn på morgenkvisten. En tanke glatt ute, ja, antar legevakta har satt i gang den store gips-mikseren for de som blir rammet.
Ønsker alle en gips-fri dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Kald ute, vindstille, og klar himmel og sol. Ser bare for meg denne boksen... ![]() Nuvel, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra en av de mange Senator-loungene på FRA. Ny og stor denne.
Litt sliten etter mange timer med fri bar i går. Køben venter i dag. Ha en god dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Tralalalalaaaa fra Lillestrøm. Deilig med hjemmehelg uten særlige planer. Nybakt brød, decaf Nespresso og div ymse.
Nå blir Bjørit Margen og Therese Johaugsbråten for alle penga. Elefanten lader opp til Northug etterpå. Ha en fortryllende dag.
![]() |
#11 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God formiddag fra loungen på CPH. Her er det MASSE med plass, og alle sitter rett ved hverandre forran TV'n
![]() Temmelig grei i formen etter en fuktig kveld, og det er bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Pluss en og snø i lufta. Ikke mye heldigvis og det legger seg ikke på bakken heldigvis. Nå vil jeg ha VÅR!!! Fikk sovet lenge i natt/formiddag etter jobb i går kveld og natt. Deilig og etterlengtet var det. Fått sett litt ski, handlet og nå er det straks bowling med trofekjerring og unger. Deretter levere kjerring i kjerringselskap og deretter hjem til tex-mex og øl med reisekamerat Alfred på besøk. Kjenner jeg er tørst igjen etter nesten å ha drukket meg lei i Tyskland forrige helg. Så kom jeg plutselig på at jeg jo hadde fått lurt med meg hjem 12 flasker Weissbier i kofferten, og de kan jo bli dårlige av å måtte stå helt til neste helg. Så er det egentlig rart at jeg drikker?? Som Gino Valente sier: Go helge! BF ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hopp! Formen er god her i Nord-Georgia og nå skal siste del av garasjeloftsgulvet opp. Deretter blir det å se om jeg er noe tess som ingeniør - det skal konstrueres en løsteheis for å slippe å ta løsøret opp den trange loftstrappa.
Anbefaler dagens DN for de som har adgang/tilgang/aviskiosk. Lang og morsom artikkel om NRK's gamle sportsreportere og noen av deres (ikke akkurat) stolteste øyeblikk. Kostelig moro! Da var det å stille inn BBC5 på iPhonen og tusle over i garasjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Admirals Club D30 på Miami, her er man desverre på land igjen etter en fantasisk uke på Celebrity Reflection.., en ting er klart - jeg skal aldri, aldri, aldri reise med Celebrity Cruises igjen uten Premium drikkepakke!
AA og SAS tar oss hjem via ORD og ARN..regner med at dere der hjemme fyrer som fanden for kråka så vi kan møte 28C på OSL også? På forhånd, takk og ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra Bergen. Ble en fin tur opp Fløien denne solfylte dagen. Perfekt lørdag
Ha en fortreffelig aften kjære venner! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God natt fra Tokyo.
Vært en tur på Tsukiji Fish Market, å Tokyo Skytree idag - flott utsikt fra "Tembo Galleria" på 450 m. Ellers suset rundt, trøkka i seg litt sushi etc.. Ha en forsatt god kveld der hjemme..
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 23-02-2013 at 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Premium drikkepakke, er det fri drikke hele døgnet og hva som helst, eller? ![]() PS: vi vil ha full trip-report!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvordan går det med sofaen? Er dere venner?
![]() |
#19 | |
Amatør
|
![]() Quote:
En full trip-report kommer nok ikke, noe ala en teaser om hvordan et cruise med Celebrity er kanskje? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag herfra | Fnate | Flyforum | 15 | 30-05-2012 19:33 |
God lørdag morgen | Discus | Flyforum | 23 | 08-08-2010 03:05 |
God lørdag morgen | CK | Flyforum | 24 | 04-07-2010 00:56 |