![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Endelig er denne helgen straks over. Noe etterlengtet fri er å skimte langt der borte. Håper for alles ve og vel at avløseren min ikke forsover seg klokken til 0700. Strake vegen hjem, kaste i seg noen brødskiver, kaste seg i seng for deretter å våkne litt tidlig ettermiddag.
Ha en superduper mandag. *Hjerte hjerte hjerte smilefjes hjerte herte hjerte* ![]() LN-RRL Star Alliance (Scandinavian Airlines - SAS) Boeing 737-883
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 18-02-2013 at 06:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sjeldent jeg gidder kommentere bilder, men det var kult!
God morgen fra Haugesund! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ugh, selv korte ferier har sin ende. Mandagstrøtt krydret med en forkjølelse er en knall start på uken. Blir å holde meg innenfor den såkalte normerte arbeidstiden på 7,5t i dag da diverse ærend må gjøres og butikkenes åpningstider ikke passer til folk å full jobb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig stilig bilde!
![]() God morgen fra Bergen. Her har man rukket å være på jobb i halvannen time etter en natt med svært lite søvn. Dagen kan bli lang, men med styrken satt til +2 på kaffemaskinen kommer man gjennom det meste.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen! Overgang fra 35 graders varme til 0 grader er ikke så ille som jeg trodde... det er likevel mandag og lenge til helg, men det går vel på et vis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Mårn motherf****
Skikkelig dårlig dag fra morran av....*GRRRR* Får håp det bli likar i morra ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mandager er aldri bra dager, men slik er det. Deilig å kunne drøye den litt, men fant nå ut at jeg måtte stå opp tilslutt jeg også. Sinnsykt trøtt. Får hoppe i dusjen og begynne på dagen sånn for alvor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Helsfyr..
Det er mandag, og hva betyr det.. ? Jo en er ganske trøtt og bortreist i topplokket. Men det hjelper vel på, bare en kommer til tirsdag. Satser på en tidlig kveld, da en har tatt unna de viktigste oppgavene innen klokka 15. Ha en våken mandag alle. ![]()
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ugh2, denne gang fra det Sørlandske.
Noen få plussgrader og overskyet her. Kom hjem sent i går kveld uten baggasje fra en hyggelig helg i det tyske. Resultatet er sår hals og rennende nese. Dårlig søvn i natt, og mye å gjøre på kontoret i dag. Dårlig kombo! Som flere allerede har sagt: Håper det blir bedre i morgen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag fra et av NSB sine lokaltog type 72. Har blitt kollektivt siste uka pga. en dynamo som ikke ville mer. Holdt nesten på å "ta en Trine Rein" på Jessheim nettopp, så det blir greit å få igjen bilen i morgen.
God mandag ønskes ![]() Last edited by Martin; 18-02-2013 at 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hva??? Skal du på date med Lars Monsen????
God morgen fra Lillestrøm. Lang morgen idag etter hard jobbehelg. Elefanten fant Businessclass.se sin gjestebok i kantina på ARN igår. Jeg regner med de kommer til å ha et rituelt bål på den siden straks de oppdager det. Jeg ga dem en ny penn på tråden der også, så de ikke skal bli altfor lei seg. ![]() En strålende dag ønskes.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
WF277 fra Køben kanskje?
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Nei, jeg tenkte mer på de gamle hiten hennes - "Just Missed The Train" ![]() En connection på 8 minutter fra buss til tog på Jessheim er veldig risky når bussen kan bli forsinket, men det har heldigvis Ruter kompensert ved å legge inn nesten en halvtime fra tog til buss på Frogner, sånn at jeg både rekker innom KIWI samt minst et kvarter med blomstring på bussholdeplassen ved skolen. Ja, det skal bli godt å få igjen bilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God mandag fra TOS, hvor vinterværet viser seg fra sin beste side - enn så lenge (skal visst storme litt på onsdag i følge meteorolygene).
http://weather.cs.uit.no/ Og mandagen ble enda bedre når det ticket inn "Electronic Ticket Itinerary and Receipt from SAS " på eposten for noen minutter siden. Tilsammen 5 stk. på to itineraries oppgradert til C fra Y på SK 973 kommende fredags kveld - aaah kjenner det skal bli godt med en utvidet vinterferie i smilets land. :-) Før det blir det å få avviklet et prosjektmøte på onsdag i vårt nybygg på toppen av øya hvor vi har fått en utsikt som nok kan virke forstyrrende på møter som avholdes.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandag fra Majorstuen!
Nå først har hodet våknet litt. Er ikke morsomt å sitte på kontoret etter to superflotte uker på ski i Canada... Skal bruke ettermiddagen på å oppdatere meg på Flyprat.no. Var ikke mye bra wi-fi i det rurale British Columbia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nok en god dag fra Tromsø! Som allerede nevnt er været helt eksemplarisk. Man burde egentlig gjort noe ganske annet enn å sitte på kontoret.
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Da kom jeg frem 10 raders tid før deg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra 15F på SK4686 et sted over Frankrike. Vi ble holdt igjen tre kvarter på bakken i Barcelona på grunn av for lote flygeledere på jobb på Gardermoen, ifølge fru kaptein.
Her er man på poengsanketur som følge av SAS sitt generøse tilbud om triple grunnpoeng kombinert med julekalendertilbud til BCN som gav triple ekstrapoeng. Så gjenstår det å se om it-systemene klarer å gi meg riktig antall poeng etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Happy lørdag | Twin Otter | Flyforum | 15 | 15-09-2018 17:41 |
Happy friday:-) | EB | Flyforum | 9 | 29-04-2016 15:23 |
Monday morning blues | BSSW | Flyforum | 10 | 29-06-2015 22:47 |
Gud monday morning. | ATC-flyradar | Flyforum | 15 | 21-07-2014 20:53 |