![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen KLM connoisseurs her inne? Jeg har et spørsmål angående Economy Comfort.
Jeg har booket en tur med reiserute TRD-AMS-GIG-AMS-TRD. Bookingklasse Y på europeiske strekk og bookingklasse M på interkontinentale strekk. Etter å ha bestilt reisen var jeg beredt til å legge i noen kroner ekstra for å få litt ekstra benplass ved å sitte i Economy Comfort. Da jeg logget inn på KLM sine sider så jeg til min store forundring at jeg allerede var plassert i Economy Comfort. Sete 11A og 11J i en 777-200. Har dette noe med bookingklassen å gjøre? Kan jeg bli flyttet eller er setet 100% bekreftet? Jeg er medlem av Petroleum Club, men har forøvrig ingen status i Flying Blue. - TRDmiler Last edited by TRDmiler; 01-02-2013 at 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei, såvidt jeg kan lese meg til så er M klasse på KLM såkalt "fully flexible economy", som igjen betyr gratis plassering i Economy Comfort :-)
Om klassen: http://www.klm.com/travel/gb_en/plan...ions/index.htm Om Economy Comfort: https://www.klm.com/travel/no_no/pre...conditions.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det stemmer at det er en fullt fleksibel economy-billett.
Jeg var virkelig ikke klar over at den ga automatisk seating i Economy Comfort! Tusen takk for svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
AirBussjåfør
|
![]()
God tur, Economy Comfort på KLM er verd "penga"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Har kun erfaring fra eco og bizz med KLM på IC, men har en booking på Economy Comfort i april. Flott med en tilbakemelding om opplevelsen.
Fløy med AF på Premium Voyegeur til Singapore for et år siden,og det var definitivt verdt mellomlegget.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, det koster ikke så mye å oppgradere til Economy Comfort. En fullt fleksibel økonomi-billett slik som den jeg reiser på derimot .. Hadde ikke betalt slike summer for å sitte i økonomi hvis dette var en fritidsreise, for å si det sånn!
Quote:
Hvor mye betalte du for Premium Voyageur hos AF? Jeg mistenker at AF sitt produkt er vesentlig bedre enn Economy Comfort hos KLM.. Economy Comfort koker ned til 35" pitch i stedet for 31", og litt bedre recline. Sete / service er forøvrig lik vanlig economy. Likevel, når man har lange bein slik som meg så utgjør 4" en enorm forskjell.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
noen som vet om deg går ann å kjøpe seg opp på Premium Voyageur når man har Voyageur billett hos AF
akkurat som man gjør med Eco til Eco comfort på KLM ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Men du kan alltids prøve lykken og oppgradere for poeng eller cash ved innsjekk (Kan fort koste litt...). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
KLM EC er tydeligvis et helt annet produkt. Betalte 350 NOK for å sitte der i april som kommer. Koster vel det dobbelte for dem uten status hos FB.
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
Fløy EC med KLM på strekningene AMS - SFO - AMS i fjor sommer sammen med samboeren min. Betalte da ca. 2300,- for hver strekning i tillegg til billig økonomi billett.
Syns absolutt det var verdt pengene. Setene i seg selv er ikke noe annerledes enn i økonomi, men ekstra benplass og roligere kabin pga avdelingen (747) gjorde susen for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tripreport Icelandair Economy comfort | foxbat | TripReports | 14 | 27-01-2016 00:10 |
Til Rio De Janeiro og tilbake i KLM Economy Comfort | TRDmiler | TripReports | 11 | 05-03-2013 22:43 |
KLM Economy comfort | staale | Reiseforum | 4 | 28-06-2010 23:39 |
KLM Economy Comfort-Business Class | VIVALDI | Reiseforum | 3 | 24-05-2010 01:08 |
KLM innfører Economy Comfort Zone | FlightDeck | Reiseforum | 5 | 27-09-2009 11:43 |