![]() |
|
![]() |
#3 |
ÜberScanFlyer
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,981
|
![]()
Tja, det er tåpelig av Jansen å snakke om "bare til de beste kundene" som om dette skulle være en eksklusiv og utsøkt tjeneste som krever mye innsats å produsere. Ja, det er bra at SAS gjør noe, men dette burde vært på plass for lenge siden. Dessuten forventer ikke kundene mindre når man er vant til WFs tjeneste og når man får annen info på SMS. Akkurat nå fikk jeg f.eks. melding om at jeg kan sjekke inn på flighten i morgen. At jeg ikke bare kan svare på SMSen for å sjekke inn er en annen sak...
Jansen snakker om liten kapasitet i systemene, men dette er virkelig ikke rocket science. Mobil-gatewayen har de allerede. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Slutt på SMS fra SAS? | Fly med oss | Reiseforum | 19 | 24-11-2012 16:47 |
Ny SMS fra SAS? | jcnorway | Reiseforum | 8 | 02-06-2009 15:17 |
SASBraathens merker konkurransen fra Norwegian | LN-HAT | Flyforum | 19 | 12-09-2005 08:28 |
Flybestilling på sms | DY | Flyforum | 15 | 12-02-2005 15:21 |
SMS på MH | Concorde | Flyforum | 0 | 29-09-2004 18:49 |