Quote:
Originally Posted by Turtle
For å si det sånn, "manipuleres" det nok på denne måten med denne statistikken i de fleste familier da dette ikke er en ukjent metode... Der finnes jo de som har aversjon mot å beskrive en årsak for 2min forsinkelse, og det er nok hovedgrunnen til at det gjøres. Så kan en jo lure på hvordan ting henger i hop når handling agenten oppgir en forsinkelseskode for 2min forsinkelse når flyet selv oppgir "off blocks" på rute!
|
For min egen del har jeg aldri ofret denne "problemstillingen" en tanke. Man bruker alltid faktisk klokkeslett uansett hva rutetabellen sier. Det er jo avhengig av hva slags holdning man har innad i selskapet.
Hvis man ser på ankomstpunktligheten så er det vel ganske tydelig... Enten jukser de med avg.tid eller så flyr de sinnsykt sakte siden de lander så ofte etter rute.
Men jeg har et godt forslag til DY, sett på parkbrake på estimert ankomsttid selv om dere er i luften så vil jo dere snart ta igjen de andre selskapene på ankomstpunktligheten også!!