![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ta en pub-til-pub runde i Crawley eller Croydon. Du rekker de fleste pubene i Crawley f.eks.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takker så mye for gode forslag. Men for all del, det er bare å komme med flere. Ha et riktig godt nytt år til dere alle sammen, og husk, alkohold og fyrverkeri er en dårlig og farlig kombinasjon.. SKÅL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Det er mange år siden jeg har drevet med skifting av terminal på Heathrow, men husker at dette kan ta tid og at køene var lange.
Hvilke overganger bør jeg satse på? SAS T3 <--> Air New Zealand T1? eller BA T5 <--> Air New Zealand T1? Og hvordan kan man selge gjennomgående billett med BA og Air New Zealand når de er i forskjellige allianser?
![]() |
#24 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Spørsmål 1: http://www.heathrowairport.com/heath...nection-guides
Spørsmål 2: Dette er ikke noe unikt fenomen. Jeg vil påstå at de fleste 'hub and spoke'-selskap gjør dette for å tilby sine kunder flere alternativer samt å utvide nettverket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Og det er mange som gjør det på tvers av alliensar. f.eks er det ganske mange connections SK-AA på ORD |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvis de har vel vanlig interlining, da går det fint å selge gjennomgående billetter.
![]() |
#27 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Min reise ville vært T3 <--> T1.
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det er vel egentlig det samme siden sikkerhetskontroll og alt det skjer i T1. Eneste forskjellen er at det er en litt lenger busstur fra T5 enn T3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vil tro at køer og "kaos" er ca. det samme uansett, og bagasjen kommer også fram. Det kan være lurt å beregne god tid, og personlig ville jeg kanskje gått for T1/T3 siden de ligger nærmere hverandre, og selskapene der er litt nærere samarbeidspartnere enn NZ og BA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Og på returen er det vel i T5 det skjer...?
![]() |
#32 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvor medgjørlige er BA når det gjelder ombooking til andre selskap? Har 1,5 time (dvs. minste lovlige) connection med terminalbytte på LHR T3-->T5 og HC-pax i følget. Hvis vi mister 7:50 flighten til SVG er det 9 timer til neste avgang med BA. Er det i tilfelle mulighet for å bli ombooket til SK sin avgang midt på dagen?
Last edited by Mjolnir; 15-01-2013 at 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Før fikset de det, men de har ikke lenger interlineavtale så usikker på hvordan de løser det nå.
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
(flyet fra MAN til LHR var forsinket, slik at jeg ikke rakk BAs flight videre til OSL - så da ble det buss til T3 og SK til OSL. Det flyet fikk imidlertid motortrøbbel, så da var overnatting til dagen etter og ny SK-flight et faktum... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Forrige uke var det igjen absolutt ingen kø i fast tracken i T5, igjen var de super trege. De likte ikke at jeg hadde masse ladere i backpacken, tok den til side og ventet 13 minutter før de begynte å rote. En av jinkiene fikk virkelig vite hva jeg synes om han, tok selvsagt enda ett par minutter da, men verdt det. This is Heathrow T5 er ikke noe verre enn de andre terminalene. Har du tilgang til fasttrack er T5 bedre |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Jeg kan ikke skjønne at det har vært mulig å lage så dårlige løsninger som på terminal 5 uten at noen har stoppet prosjektet.
![]() |
![]() |
#40 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transfer LGW->LHR | Twin Otter | Reiseforum | 8 | 27-06-2011 14:09 |
BU STN vs LGW? | Discus | Flyhistorisk forum | 7 | 03-11-2009 23:15 |
BAA må selge LGW og STN | CK | Flyforum | 0 | 19-03-2009 21:21 |
Fotografering på CPH, LCY, STN | sirpjalle | Bilder & foto | 9 | 01-05-2008 02:09 |
Flere flyplasser med juletåke - LHR/LGW/LCY | Someone | Flyforum | 1 | 24-12-2007 01:00 |