![]() |
|
![]() |
#441 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ingen anelse... Jeg har bare fått referert fra kollegaer som tidligere jobbet i CSC, nåværende ansatte, og andre i SAS at det er en vesentlig modernisering på gang.
I en slik situasjon ønsker man å minimere investeringene i en verdikjede som skal saneres, selv om det er litt smertefullt for kundene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hva er det nå da?
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
hm, ingen SMS til morgendagens flighter, vel gromsetene var ledige.
Håper ikke dette gjør utslag for SAS "It-giganten CSC trimmer organisasjonen med ytterligere nedbemanninger i den danske virksomheten. " http://www.idg.no/itbransjen/article258991.ece?nl=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Det lader til at sms-systemet ikke kører helt stabilt.
![]() |
![]() |
#446 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hadde samme greie i oktober, men i dag fikk jeg sms nesten på minuttet 22 timer før check-in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Når jeg søker på sas.no etter reiser med tilslutninger med SAS sine partnere, så har siden begynnt å kalkulere EB poeng for hele reisen. Tidligere kom det kun opp når SK sto for hele reisen.... Liker forbedringen. Er det lenge siden dette kom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I forrige uke var jeg inne og endret dato på en bonusbillett - det var veldig enkelt og gikk greit.
Da jeg skulle velge sete, fikk jeg en feilmelding og beskjed om å prøve igjen. Etter den tid har det samme skjedd hver gang jeg har skullet gå inn og se på og endre bestillingen - følgende feilmelding kommer opp:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ikke ukjent, jeg fikk tilsvarende "prøv igjen senere" i 6 mnd en gang. Chat/telefon er kanskje det sikreste om det ikke løser seg innen rimelig tid.
![]() |
#453 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flere som ikke får opp EuroBonus-sidene? Vært nede i to dager her i alle fall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Null problem her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#456 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har hatt problemer ei hel uke med å få redigere en booking med Eurobonus.
Endret en booking - det gikk greit, men da jeg skulle legge inn setevalg fikk jeg beskjed om å prøve igjen senere. Det har jeg gjort hver dag i løpet av den siste uka uten hell. I går ringte jeg SAS og de ordnet det for meg. Det blir dyrt i lengden å ha folk ansatt for å hjelpe passasjerene med tjenester de helst bør og vil gjøre selv! |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Man kan undre sig over at de ikke snart får styr på deres website og får bedre selvbetjeningsløsninger. Nu har man i årevis haft problemer med hundredevis af ting, men det er ikke meget der bliver forbedret. Næsten tværtimod. Men men, hvis al udvikling skal gå i samme tempo som deres App-udvikling, så skal vi nok væbne os med tålmodighed nogle årtier endnu inden der bare er lidt forbedring at spore. Er det 3 år App'en er "forsinket" nu? Og i al den tid har den "været på vej" og vi "giver besked så snart vi ved noget". Det må være den app i verdenshistorien der har taget længst tid at udvikle, men det er vel også en præstation i sig selv. Det må være pinligt at være ansat i kundeservice og skulle give sådanne svar gang på gang i så lang tid ![]()
![]() |
![]() |
#458 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Jeg kommer ikke inn på ´Mine Eurobonus-sider´. Får feilmeldingen ´Siden kan ikke vises´, har vedvart et par dager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
IT-trøbbel og SAS har vel snart folk sluttet å reagere på, ettersom dette er blitt en vane. En blir jo mer overrasket over om ting faktisk fungerer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har fått denne feilmeldingen hele uken....
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |