Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 11-02-2006, 19:09   #20
TG
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 138
Default Replying to Topic 'SAS a319'

De kunne nok brukt noen av de 900 millionene SEK SAS Braathens gikk i pluss i fjor på kaffe ja. Kan da ikke være sååå dyrt. Det sto i Finansavisen at SAS har kutttet 16 mrd i kostnader av en omsetning på ca. 60 mrd. Det sier egentlig ganske mye om styringen før, og det sier at detfaktisk går ann å stramme inn....

Men nå er da jeg like holden i hele kaffen, bare jeg får en liten fanta uten å betale 20 kr for den, så hadde jeg blitt fornøyd....og et stk VG
TG is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Flysikkerhet - ATR vs A319 osv. (splittet fra A319-diversion) Polaris Småprat 8 20-06-2017 21:26
SAS A319 sk931 Flyforum 6 18-08-2006 10:22
sas a319 Rossiyskie Avialinii Flyforum 0 17-08-2006 13:51
sas a319 Rossiyskie Avialinii Flyforum 15 17-08-2006 04:54
SAS A319 sk931 Flyforum 4 15-10-2004 08:05


All times are GMT +2. The time now is 01:30.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.