Quote:
Originally Posted by Fornax
Slikt svada som dette her har jeg lyst til å melde til moderator.
Har du ikke fulgt med i det hele tatt, og bare slenger rundt deg med dritt og galle? Det er faktisk arbeidsgiver ("sjefene") som setter opp vaktlistene. Hvis du som arbeidstaker går alle dine vakter, går ekstra vakter som ikke er dine for å dekke opp på fridagen din, har et sykefravær på 0,4% osv, så føles det ekstremt urettferdig å høre på den uvitende drittslengingen din.
Kan du nevne en eneste ting FLL gjorde i sommer som var en aksjon som skulle lamme trafikken?
|
Jeg har virkelig ikke ment å slenge rundt meg med "dritt eller galle". Jeg mener jeg ikke har gjort, og beklager dersom det er misforstått. Jeg har virkelig sympati med det ansvaret og presset en flygeleder har og må ha. Jeg hadde ikke taklet det. At man i tillegg skal settes til å ha ansvar for opplæring, må sies å ikke være noen løsning i seg selv og Avinor later til å ha gjort veldig mye dumt og ha en god del av skylden.
Men hva med en liten smule ydmykhet? Det som skjedde i sommer ødela virkelig veldig mye for mange midt i fellesferien. Jeg kan ikke si annet enn at jeg synes det var en ekstremt alvorlig situasjon som oppstod i sommer. Dommen fra Arbeidsretten er også interessant. Jeg må si den er ganske knusende.
http://www.arbeidsretten.no/index.ph...id=dom&pid=143