![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,446
|
![]()
Det er vel også slik at fly uten afterburners vil ha store problemer med å nå slike høyder .. En full A340-300 klarer jo bare såvidt å klatre opp bakken fra ATL og forbi meg her jeg sitter i 400 meters høyde ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
De brukte vel re-heat fra Mach 0,95 til 1,7, evt måtte de slå det av etter 15 min hvis det kom først. Dette er først og fremst for å dytte flyet gjennom transsonic fart, og har ikke så mye med klatring å gjøre. Den fortsetter å klatre og akselrere etter re-heat er slått av.
Last edited by Dag Viking; 22-12-2012 at 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
1/400 GeminiJets Northwest Boeing 747-400 "red top" selges | Roxman | Samlerhjørnet | 5 | 07-02-2012 15:52 |
747-400 hale | Putte | Flyteknisk forum | 9 | 15-10-2011 22:54 |
Qantas 1:400, Boeing 747-400 F1 Selges | Roxman | Samlerhjørnet | 1 | 08-03-2010 12:40 |
LH 747-400 | sirpjalle | Reiseforum | 15 | 01-09-2009 00:29 |
KLM 747-400 | Beechdriver | Flyforum | 10 | 17-08-2006 20:12 |