![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]() Quote:
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]()
Uansett ville en handling agent selvfølgelig ikke justere vektene for et flyselskap, selv om det hadde vært teknisk mulig.
Får jo være en grens for hva folk tror seriøse bedrifter driver med.
__________________
Life is Brutale |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,565
|
![]() Quote:
De som er redd for at vekta viser feil bør først og fremst sjekke at vekta viser 0 (null) når det ikke ligger noe der. En vekt som viser 3kg når den er tom vil alltid vise 3kg mer enn det som faktisk er tilfellet... ![]()
__________________
Mvh Gunnar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
22 bilder fra MAKS 2011 | Jørgen S | Bilder & foto | 15 | 11-09-2011 18:28 |
Maks speed for et passasjerfly? | ATC-flyradar | Flyteknisk forum | 4 | 15-07-2010 20:11 |
Ny vektgrens hos Ryanair, maks 300kg ekstra drivstoff | LCH | Flyforum | 17 | 06-09-2008 01:36 |
B737 - Maks sidevindskomponent? | ENGM RAMP | Flyforum | 9 | 10-11-2007 16:24 |
32 kg maks | Superhai | Flyforum | 19 | 18-03-2006 10:14 |