![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() W |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Hvem eier eiendommene til SAS (hangarer etc)? Er det Group eller Airline? Hvem "eier" pensjonsforpliktelser (var det totalt 31mrd?) og "Eurobonusgjeld"? Dersom svaret er Group-Airline-Airline er jeg redd løpet er kjørt og en av de tristeste dagene i Skandinavisk luftfart er kommet.. Når Group i tillegg eier noen fly (ref BU662) kan jeg ikke forstå annet enn at det er mye verdier i Group som må forvaltes videre til det beste for aksjonærene og man må la SAS-Airline gå.. Jeg føler virkelig med pensjonister og ansatte fra SAS i dag ![]()
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
De samme fagforeningen som i lengere tid har kjørt en massiv kampanje for kortere arbeidsdager, kaller både EU og diverse selskaper for uansvarlige, legger fram undersøkelser som viser at halvparten sovner i cockpit etc etc. Disse legger idag fram ett forslag som betyr LENGERE arbeidsdager enn det ledelsen forslag gjør. Dette kalles dobbeltmoral der jeg kommer ifra. Men la oss ta den debatten senere hvis dette går igjennom. W |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS - *A medlem, sånn stort sett i alle fall... | Extra230 | Reiseforum | 31 | 28-05-2009 07:13 |
Nytt tårn, nytt terminalbygg, nytt driftsbygg, nytt GA område og ny taksebane. | ENKB | Flyforum | 7 | 17-01-2007 07:53 |
Breaking news: SAS satser stort!!! | EB | Flyforum | 75 | 28-08-2006 12:53 |