![]() |
|
![]() |
#1261 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Vidar |
|
![]() |
![]() |
#1262 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Ikke bland kortene her. Dette er en lovbestemt rett som arbeidstakerorganisasjonene ikke kan forhandle bort. Altså: Jeg kan si meg enig i å ta ut hele ferien om vinteren, men fagforeninga mi kan ikke forhandle bort retten min til å ta ut hovedferoen om sommeren. |
|
![]() |
![]() |
#1263 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Ryanair var inde på BUD allerede om eftermiddagen (hvor Malév gik konkurs kl. 06 om morgnen) og deres netværk var relativt godt dækket allerede få dage efter. Budapests turisme steg med 27% efter at Ryanair gik ind fra Budapest og det har været Ryanairs største base-succes. |
|
![]() |
![]() |
#1264 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Aner ikke hvorfor noen av dere mener at Ryanair kommer til å ta over ?
Det er mange andre muligheter og kombinasjoner av muligheter. Vi skal ikke først se om SAS faktisk går konkurs da ? ![]() |
![]() |
![]() |
#1265 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#1266 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvor mange andre har ledige fly stående i et så pass anseelig antall da? Ikke mange andre som kan hoppe inn på kort varsel enn FR. Andre kan kanskje overta et par ruter, og sysselsette 3-4 fly, men det er maks.
|
![]() |
![]() |
#1267 | |
NorFlyer Front Row
|
![]() Quote:
Nå er det vel neppe slik at èn aktør tar over etter èn annen. Det kan jo så klart åpne for at flere aktører deler på etterspørselen. |
|
![]() |
![]() |
#1268 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#1269 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg aner ikke hvem aktører som eventuelt måtte ha ledig kapasitet nå i høst. Men å tro at FR skal ta over skandinavia etter SAS fordi de har stående fly blir nok litt for enkelt. |
|
![]() |
![]() |
#1270 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg tror du skal lese det 73H skrev noen poster over. Jeg mistenker at han er svært nær sannheten her, og dette skulle bli et aktuelt tema vel og merke.
|
![]() |
![]() |
#1271 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
http://www.check-in.dk/
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#1272 |
Flysitter
|
![]()
Hva er egentlig grunnen til at fristen til å bli enige ble satt bare en uke etter at planen ble framlagt?
Er kassa så skrapet? |
![]() |
![]() |
#1273 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Expressen.se rapporterar att Björn Riese, advokat och expert på obeståndsjuridik har kommit till SAS kontor i Köpenhamn. Han var även likvidator av HQ Bank i Sverige.
|
![]() |
![]() |
#1274 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
De ville ha en rask avklaring for å ikke skape langvarige problemer og usikkerhet. Skulle pressen og de ansatte holdt på i fire uker med konkursrykter så ville det blitt en selvoppfyllende profeti.
#1275 | |
Flysitter
|
![]()
Its still hope in a hanging snore
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#1276 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Men ingen underskift fra exBU piloter?
|
![]() |
![]() |
#1277 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette er et framlegg fra foreningene som organiserer de gamle SAS-pilotene. BU- foreningens underskrift har ikke noe på akkurat det papiret å gjøre.
![]() |
#1278 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det er jo tydlig at ett par av foreningene her (igjen!) prøver seg på å "utvanne" kuttene til ledelsen.
Man kan jo spørre seg om de i det hele tatt har forstått poenget med å kutte og at det ikke er ledelsen som er den egentlige motpart her men bankene og staten. W |
![]() |
![]() |
#1279 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Fra dr.dk:
Quote:
![]() |
#1280 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS - *A medlem, sånn stort sett i alle fall... | Extra230 | Reiseforum | 31 | 28-05-2009 07:13 |
Nytt tårn, nytt terminalbygg, nytt driftsbygg, nytt GA område og ny taksebane. | ENKB | Flyforum | 7 | 17-01-2007 07:53 |
Breaking news: SAS satser stort!!! | EB | Flyforum | 75 | 28-08-2006 12:53 |