Flyprat


Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 13-11-2012, 17:23   #10
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,557
Default

Quote:
Originally Posted by LN-CGJ View Post
Ja, trafikkrettigheter er en forutsetning, men kan det være umulig å få? Med ca 200 nye fly i bestilling blir jeg overrasket om ikke Kjos & co har planer om å ekspandere der hvor det er marked og 787 lander med transfer pax. Hvorfor betale andre for å fly noen passasjerer dem kan fly selv. Time will show..
Å bruke fly i 'feil ende' er svært vanskelig, da du må legge opp schedule etter rutetiden til langruta og du får svært dårlig utnyttelse. Å få trafikkrettigheter i en del av disse statene er også omtrent like lett som å få lov til å selge kondomer under en katolsk gudstjeneste.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Service ombord på SAS longhaul Ståle Reiseforum 88 28-12-2024 02:57
SAS - LongHaul priser i Business peterfox Reiseforum 1 04-08-2014 07:22
AirBerlin - service og komfort? (splittet) Bizflyer Reiseforum 7 10-03-2012 17:25
Komfort/service - Air China 777-300? ostis Reiseforum 4 19-01-2012 12:32


All times are GMT +2. The time now is 07:09.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.