![]() |
|
![]() |
#261 |
evig optimist
|
![]()
Hvordan kan vi vite at premiumproduktet er altfor dårlig når det første flyet ikke engang er ferdig skrudd sammen?
![]() |
#262 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Frekvensen på de første rutene er offentliggjort, og tilstrekkelig frekvens er kanskje den aller viktigste delen av et premiumprodukt (for jobbreisende).
Last edited by Dag Viking; 12-11-2012 at 00:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
I tillegg ligger setet et godt stykke under C-klasse, ingen lounge og ingen fast track og ikke noe nettverk i andre enden hvis du skal videre. Dette er basert på produktet som selges nå, ikke hva Norwegian skulle finne på å legge i tillegg senere. I tillegg til det er ikke prisen voldsomt konkurransedyktig. Premium-billetten er vanskelig å ombooke og kan ikke kanselleres. Dermed lander man ratt på Premium Flex, som koster 16k til BKK. For den prisen er du ikke så alt for langt unna C med flere andre selskap. Dette kan helt klart endre seg fremover, men akkurat nå ville det ikke vært særlig aktuelt å velge Norwegian på en forretningsreise. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ska bli intressant att se hur DY kommer lösa problemen när 787an får teknik i BKK eller JFK. Ombokning till IATA bolag som LH, TG, UA, BA etc lär inte ske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Han kan jo ikke bare flytte flyene og thailandske piloter og CC til Oslo eller Stockholm og fly til andre mere lønnsomme destinasjoner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
evig optimist
|
![]()
Veit ikke om alle har sett denne jeg, siden kom på plass igjen først i dag http://http://www.norwegian.no/longdistancerevolution/
![]() |
#267 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Edit: mine to AED er på at denne reklamen kommer OGSÅ til å få mye pepper ;-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig fikk jeg sett premium stolene.
Tror vel fortsatt at jeg hadde valgt SAS sin Eco Extra til samme pris ja. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som vet hvilket callsign NAX longhaul skal fly under?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Har man status hos SAS, er iferd med å få det eller skal videre i Junaiten, er det ingen tvil om valget for min del, men må si det ser helt ok ut på Premium på 787.
![]() |
![]() |
#271 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
"Norstar" mener jeg å ha fått med meg. Forøvrig er ICAO koden NHL.
![]() |
#272 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Tipper prisstrategien til DY er gjennomtenkt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det nevnes stadig at Norwegian ikke har noen samarbeidspartnere. Tror dere f.eks. at Norwegian kunne samarbeide med Jetblue for videreforbindelser fra JFK? Eller et mindre thailandsk selskap fra BKK?
![]() |
#275 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
De burde få seg en avtale med noen i Thailand, siden mange turister skal videre Phuket, Krabi og Koh Samui.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Quote:
Og nå egner jo uansett avgangen fra BKK seg ikke for lokalt/regionalt transfer basert på en avgeng 07:00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal man feriere i Phuket eller Krabi, så mister man 2 effektive feriedager ved å reise med DY. Man trenger overnatting før man kan fly til destinasjonene dagen etter, og man må reise til BKK og trenger overnatting før hjemreisen fra BKK.
Edit: Rettelse. Ser ankomst BKK er 06.00. Så da får man første dag. Men hjemreise krever vel overnatting om man kommer fra Phuket/Krabi? Last edited by HS-TGA; 13-11-2012 at 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Istedet for at flyet går rundt midnatt må man vente 6-7 timer til og kommer hjem 6-7 timer seinere på dagen når det gjelder returen. Jeg vil jo istedet tenke at man kan avslutte med Bangkok, så kommer dette til å fungere bra.
Mange som reiser med Finnair tar jo dagfly hjem og har omtrent samme opplegget, men med et par tre fire timer lenger reisevei pga transfer i Helsinki. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |