![]() |
|
![]() |
#161 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det mangler en god del med Norwegians tilbud til at jeg kommer til å ta meg bryet. Tildels dårlige tider, ingen videre connection på samme billett (særlig aktuelt på Longhaul til østen og USA for min del), prisene er ikke imponerende konkuransedyktige etter hva jeg leser (få billigbilletter), ingen online check-in, snaut med bonus, ingen premium (eller hva de nå kaller det) check-in, ingen lounge, ingen bonusreiser på annet selskap.
Nei dette er neppe noe for meg, med mindre jeg treffer blink på grisebilligste billet til NY. Da skal jeg vurdere det og smøre matpakke om svaret blir ja.
![]() |
#162 |
Livsnyter
|
![]()
Enig med deg Bergern.. Det å reise på "Business" eller "Premium" bør inneholde ganske mye rundt selve setet også. Spesielt hva angår innsjekk, fast-track, lounge, bonuspoeng osv osv! Til å mangle alt slik syns jeg Premium-setene er noe for dyre.. Just my 2 cents!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
http://www.dn.no/privatokonomi/article2505190.ece Quote:
Gjorde et søk nå, og det er ikke mulig å finne billetter til 2000kr tur/retur før i oktober (for en som vil reise alene) Juni/juli/august kommer som regel ut på 5000-6000kr pr pers hvis man skal ha mat og bagasje. Igjen, Kjos har gjort det bra markedsføringsmessig, men noen prisrevolusjon har vi ikke fått. Last edited by Dag Viking; 09-11-2012 at 22:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#167 |
Air Traffic Controller
![]() Join Date: Mar 2010
|
![]()
Helt enig.
Litt OT: Overhørte en samtale mellom et par Rogalendinger her om dagen, som klagde på det var blitt så dyrt å fly.. "Vi må jo betale over 500 kroner for fly til Oslo nå" (...). Og det er da helt naturlig at Norwegian ikke vil oppgi antall billigbilletter - det er jo forretningshemmeligheter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
http://www.norwegian.no/Nyttig-pa-re...er/fast-track/ Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja, det burde ikke være noen statshemmelighet - det later bare til å fremheves her på forumet at folk savner "ditt" og savner "datt", uten og i det hele tatt vite om det blir noe av.
Det finnes fasttrack på Gardermoen, det finnes lounge og det finnes skranker det helt sikkert er mulig å bemanne som en "Premium"-skranke om det skulle være nødvendig, så personlig ser jeg ikke helt problemet. Gleder meg som en unge til NY-tur i nevnte klasse, med eller uten lounge. ![]()
![]() |
#170 | |
Livsnyter
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#173 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 09-11-2012 at 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Får du ikke bonuspoeng med Norwegian, sier du? Hvis du kjøper en Fullflex-billett til 12000 kroner, får du 20 % eller 2400 kroner i bonus. For denne bonusen er det en del lettere å få ut en tur/retur-billett innenlands enn hos konkurrenten. Jeg skjønner ikke argumentet om at Eurobonus er så mye bedre enn Norwegian Reward. Jeg synes sistnevnte fungerer bedre både ved opptjening og uttak.
![]() |
#175 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er vel fordi de ønsker å selge billetter uten. Ikke umulig de vil forandre politikk, men noe av suksesskriteriene deres er å holde kostnadene nede. Lounge og feks en priority checkin har selvfølgelig en pris.
![]() |
#176 |
Livsnyter
|
![]()
Jeg har ikke sagt noe om at man ikke får dette hos DY
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skal man forvente loungetilgang og fast track da? Dette er jo ikke businessklasse, men i beste fall et economy+ produkt.
Men ellers er jeg helt enig i at 12 000 er i meste laget for dette, tatt i betrakting at du kan få en ekte businessklasse-billett med andre selskaper for bare noen få tusenlapper mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |