![]() |
|
![]() |
#81 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Med den mengden destinasjoner som Norwegian tydligvis vurderer, så skulle en tro at de kanskje burde bestille flere langdistanse fly ? Noen mulighet for at de kommer til å legge inn en bestilling på A350 ? Syns det er vågalt å starte opp med kun 1 fly ..., selv om det kommer 2 til i løpet av neste år ... Kommer vel til å ta 3 år før de har alle Dreamlinerne sine
Syns det fremdeles er dyrt. Kommer tross alt connection flight i tilegg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det er vel ikke spesielt dristig å spå at de vil bestille flere 787.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fly nummer 1 (eid B788) settes i trafikk 30. mai 2013 og 24. juni 2013 settes fly nummer 2 (leaset B788 fra ILFC) i trafikk. Fly nummer 3 (også leaset B788 fra ILFC) settes i trafikk som nevnt annet sted her i november 2013. I 2014 kommer 4 stk til B788 (3 stk leaset fra ILFC og 1 stk egeneid) og siste som er bestilt til nå kommer i begynnelsen av 2014 (leaset fra ILFC).
![]() |
#85 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
God natt ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Reisetrenden er at folk vil reise billig og heller bruke pengene på å bo bra!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Skal aldri si aldri. Kjos har jo sagt selv at et av favorittlandene er Vietnam. Vietnam kan være skikkelig destinasjon for backpackere, leisure og business.
![]() |
#88 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Superflyer
|
![]()
Men at du kan stille et slikt spørsmål sier jo litt om hvilken holdning du har ovenfor enkelte andre mennesker....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Vidar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Da lurer jeg på hvilken argumentasjon som ligger bak det å velge noe annet enn billigste overnattingsalternativ for en helgetur i NYC, når tiden ombord på flyet er omtrent like lang som tiden man bruker i senga på hotellet. Det har ikke noe med holdninger å gjøre, jeg lurer bare på hvilken (rasjonell) vurdering som ligger bak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Til fritidsrejser søger jeg altid den billigste rejse og findes den ikke, så skal jeg heller ikke afsted. Prisen bestemmer hvor jeg holder ferie. Det har nok ikke så meget at gøre med hvor mange penge jeg tjener, men hvordan jeg prioterer. Jeg elsker at flyve, men jeg får en stor oplevelse ved bare at sidde på economy eller rejse med lavpris. Jeg synes det er et miks og jeg prioterer at bruge flere penge end at flyve 7 timer ombord på SAS som jeg i øvrigt ikke tror er bedre end Norwegian lige p.t.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hva jeg synes? Fint for de som vil billig til New York. Selv foretrekker jeg nok først og fremst et OW- eller *A-selskap, som har både flere avganger og et større nettverk om noe går skeis, samt en behagelig lounge og sitte og vente i. Men det er nå meg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
Jeg klarer ikke å skjønne tankegangen din og ser ikke sammenhengen mellom valg av flyselskap og valg av hotell. For meg er det snarere motsatt, at det blir mer igjen av reisebudsjettet til å bo bra, når man får en billigere flybillett. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Det neste spørsmålet er vel om forskjellen i komfort er veldig stor i DYs disfavør om man sammenlikner med economy class hos andre selskaper. Skal man reise business class så er nok ikke DY noen match uansett. Last edited by TOS; 08-11-2012 at 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Dette forutsetter selvsagt at man reiser i ny og ne, og er noenlunde trofast på allianse. Personlig tipper jeg at ombordproduktet til DY kommer til å være like bra/dårlig som resten av røkla i M-klasse. Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er det noen som har kontroll på hva maten ombord koster, hva det koster å reservere sete, og hva må man ut med for baggasje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |