![]() |
|
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,512
|
![]() ![]() Ellers skyldes jo DYs suksess at man i stor grad klarer å skape nye markeder og nye behov. Helgeturer til Polen kom ikke før Kjos tilbød det, til en billig penge... Nå ønsker folk å fly mer på en grei måte og med et selskap de kjenner, og mer trafikk vil bli generert. Så starter man med kjente reisemål, og så kommer Rio og Cape Town etter hvert -og til en dels misnøye, så står nok nordmenn i kø også da... Så langt har dette vært genialt. Og det er ikke fordi nordmenn er en spesiell folkegruppe eller dumme, slik noen synes å ønske å skape inntrykk av. Så er det bare å håpe at satsingen blir vellykket. Ser selvsagt de mange skjær i sjøen, men den som intet våger, vinner intet. osv. For flyfolk er det vel stort sett en jubeldag, forhåpentligvis!! ![]() Last edited by AirbusTrond; 08-11-2012 at 18:36. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |