![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg kan på min side melde om en fantastisk flight CPH - PVG i C for en ukes tid siden! Det som manglet fra tidligere var pre take off champagne, men for min del skal jeg være ærlig å si at dette ikke har så alt for mye å si. Supert at forretten kom alene og desserten på bordet først etter at alt annet var ryddet. Vin og annen drikke ble servert kontinuerlig gjennom hele måltidet (for min del champagne gjennom alle 11 timene
![]() Kan videre melde om et supert, opplagt og service minded crew. Maten til LH står virkelig tilbake for det vi denne gangen ble vartet opp med. Sammenliknet med mine erfaringer av LH i C, blir det nok SK igjen som får neste longhaul tur i C, like over nyttår. Hilsen fra fantastiske Vietnam!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Diners - slutt med gratis lounge adgang | pingo | Reiseforum | 127 | 01-08-2013 21:10 |
Virgin Australia - Deler ut gratis mat og drikke | sirpjalle | Reiseforum | 0 | 06-09-2012 17:18 |
Southwest saksøkt. Passasjer fikk ikke gratis drikke | sirpjalle | Småprat | 1 | 17-11-2011 21:17 |
Slutt med gratis alkohol hos Finnair | LN-AØR | Flyforum | 7 | 28-11-2009 19:03 |
LH vurderer å slutte med "gratis" mat & drikke på short haul | Brandal | Flyforum | 20 | 06-08-2009 20:00 |