![]() |
|
![]() |
#421 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() Ser de nå på websiten bruker teksten "Europas Punktligste blandt de største" som er langt mere edruelig. Litt mere On topic så har jeg de siste dagene fått store problemer med i det hele tatt å få opp websiden til SAS, og det via forskjellige aksesser så det er nok ikke bare meg. Kan ikke se at det er noen kampanjer for tiden som skulle gi denne sirupsfarten. Hva skjer?
![]() |
![]() |
#422 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() Edit: www.sas.dk virker normalt
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem Last edited by dc-8-63; 09-10-2012 at 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Men - wideroe.no funker som bare det, så der gikk bestillingen glatt igjennom! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Etter to elektriske brev og en sms fra SAS om at nå må det sjekkes inn, er dette resultatet repeterende gjennom ettermiddagen og kvelden.
Quote:
Ingen skal si jeg ikke har prøvd, men ser fram til hasselfree reise med KLM i slutten av måneden. Håk;o)n
![]() |
![]() |
#425 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#426 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da tror jeg det er blitt fikset. Jeg fikk i hvertfall sjekket inn til min Oslo-flight i morgen nå nettopp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det var en god del som merket de innsjekkingsproblemene.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10062235 "Dataproblemer skaper SAS-forsinkelser"
![]() |
#428 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Av og til lurer jeg på om min mor (som ikke vet hvordan hun får punktum og komma i sms) jobber for SAS IT...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Er OLCI hos SAS bygget på Altea, eller er det SAS custom made?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#431 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Bare dust å bruke penger på noe som skal fases ut "snart". Kjipt for kundene, men du kan regne med at SAS har gjort en analyse av kostnad ved litt nedtid og bugs kontra den enorme investeringen det ville vært å hacke til en 100 år gammel strikk-og-binders-løsning til dagens standard. Jeg hater SAS sine sider som pesten, men jeg forstår godt hvorfor de er slik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Ok, dette kan være usaklig; men fy søren så provosert jeg blir når man er klar til å bestille rådyre c-billetter med SAS gjennom iPhone/iPad og SAS.no nekter å forstå Oslo som en kjent destinasjon. Mulig det er meg som er preget av å ha inntatt tre øl i forkant. Men det er provoserende...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Hvis du booker noe annet, bør du ta screenshot av SAS sin bookingside med feilmeldinger, samt din nye bestilling med et annet selskap, og sende avgårde til SAS CR. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hva hindrer egentlig SAS fra å bare legge ut IT-jobben på anbud eller noe i den duren, og så bygge alle sidene opp helt fra scratch?
SAS har faktisk gode IT-sider av og til - og da tenker jeg disse "korttids"sidene som dukker opp i forbindelse med kampanjer etc, feks når man skulle promotere youth-billettene ved å lage filmer og så vinne EB-poeng (om jeg husker rett). Disse sidene er visuelt fine, og jeg har aldri opplevd noe problemer med dem. Det er jo sånn det burde vært ellers også(!!) Last edited by Flying-news; 20-10-2012 at 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen som får til og kjøpe poeng??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nytt etterregistreringsskjema på sas.no! Man kan nå også etterregistrere poeng fom. to uker etter reisen (tidl. tre).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
AirBussjåfør
|
![]()
Finner en del skrivefeil på sas.no for tiden.
Sikkert noen som allerede har nevnt det, men her er et eksempel: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#440 |
AirBussjåfør
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |