Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyteknisk forum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 14-10-2012, 20:08   #2
Superhai
ScanFlyer Rusty
 
Superhai's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
Default Re: For tung for take off

Høyden og rullebanelengden, gir nok en del restriksjoner. Jeg vet ikke hvordan det er med reserve fuel, men KTM og alternates i de områdene er vel en del mer utsatt for naturens vrede enn mange andre steder. Det er vel ikke gitt at de fikk med alle passasjerene heller? Dette blir bare vide spekulasjoner basert på den lille informasjonen som du har oppgitt.

Jeg tviler på at man ofret bagasjen for noe annet, hva i all verden skulle det være som man skulle ønske å frakte fra PBH til KTM som man ikke heller kan få fra andre steder som f.eks. India på en mye enklere måte.
Superhai is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Tung statistikk på flyselskap, flyplasser etc Farmer Flyforum 5 11-03-2012 21:52
Tung weekend i Sør Europa krølle Flyforum 5 20-07-2008 21:14
DY med tung markedsføring i Sverige litt-amatør Flyforum 21 04-03-2008 07:26


All times are GMT +2. The time now is 11:09.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.