![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
SAS har inngått avtale med Apollo verdt 590 mill. kroner for charterflyvninger gjennom vinteren 2012-13. Vet ikke hvor stor kontrakten var forrige vintersesong - eller om den nye kontrakten vil gi flere charterruter sammenliknet med i fjor. Sommer- og vintersesongen vil totalt sett gi SAS 1,5 milliarder kroner i inntekter fra Apollo.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bra nytt for SAS midt oppe i medie-/forumstormen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Front section flyer
|
![]()
Veldig positivt for SAS.
![]() Vet mange som er vedig fornøyd med å bruke Apollo/SAS, og dette gjenspeiler seg tydeligvis i denne avtalen.
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ser ut til at Apollo og SAS jobber for å få en ny EuroBonus-avtale.
Tidligere fikk man 1000 EB-poeng pr person om flyreisen var med SAS eller Novair. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Dette burde vært grunnpoeng i alle fall. Flyreiser som gir poeng, skulle etter min mening uansett vært grunnpoeng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Nå er man ikke kunde av SAS så det er ingen logikk i at det skal være grunnpoeng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Sitter man på et SAS-fly og flyvningen gir EB-poeng, er det etter min mening ingen logikk i at dette ikke er grunnpoeng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Front section flyer
|
![]() Quote:
Litt OT; men får man DY cashpoeng når de kjører charter?
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Om jeg husker riktig er vel Apollo den største enkeltkunden hos SAS? Da jeg jobbet der var man meget fornøyd med produktet til SAS så gledelig at samarbeidet fortsetter. For begge parter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Du köper en resa av Apollo, inte av SAS...helt logiskt med EB extrapoäng.
Jag vet inte hur det är i Norge men från Sverige får man vid bokad resa av Apollo även EB extrapoäng om Novair utför flygningen till resmålet. . Last edited by L-1011; 07-10-2012 at 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Supernova
|
![]()
Ikke alltid du får cashpints da heller, bestilte en pakketur med DY til Dubai, altså fly og hotell gjennen norwegian.no, men da fikk jeg ikke poeng. Spurte hvorfor, og fikk til svar at det er en tredjepart som seger disse tureren for DY. Synes det var litt merkelig ettersom jeg bestilte fly av Norwegian, i tillegg til at jeg benyttet meg av tilvalg, slik at de tjente ekstra med $$$ på meg. 12.000,- ga 0 cashpionts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Agreed. Tror også Apollo kan se verdien av dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Det hadde jo også gjort poengene litt attraktive, nå er det jo ikke noe mer enn det man får ved litt bruk av kredittkort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bumper denne litt for å høre om noen vet om det har blitt noe forandring på bonuspoengfronten. Får man EB poeng ved reiser hos Apollo? Klikker man seg inn på eurobonus via mine sider hos Apollo så kommer det bare: godkjenning kreves, og man må logge på med passord og brukernavn. Virker ikke som det er så mye info å finne om dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er vel bare å sjekke her det:
http://www.flysas.com/templates/Flex...17117&vst=true
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dvs at samarbeidet mellom SAS og Apollo er over når det gjelder eurobonusopptjening, og at det ikke startes opp igjen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS og Lufthansa Technick udvider samarbeidet | sk931 | Flyforum | 11 | 17-07-2014 21:11 |
SAS fortsetter samarbeidet med Cimber Sterling | Trdfly | Flyforum | 10 | 04-04-2012 22:13 |
SAS og Icelandair: Hva betyr det nye samarbeidet? | BårdK | Reiseforum | 1 | 02-02-2011 17:26 |
SAS viderefører sommerruter gjennom vinteren | FlightDeck | Flyforum | 1 | 30-10-2009 22:00 |
Endringer i samarbeidet mellom SAS EuroBonus og airBaltic | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 19-10-2009 16:25 |