![]() |
|
![]() |
#401 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
SAS sender idag ut nyhetsbrev med link hvor man, om jeg skjønner det riktig, kan vinne en reise. Det var tydeligvis til en app på Facebooksidene som ikke fungerer. "This content is currently unavailable".
Har en anelse om at feilen ikke ligger hos Facebook...
![]() |
#402 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ikke fått denne mailen. Hva står det egentlig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Helgeturekstremist
|
![]()
"Bli med og velg: Sommerflyet 2013!
Vi gjentar fjorårets suksess og lanserer Sommerflyet 2013. Vi har reservert kapasitet på ett av våre fly i sommer, slik at du kan være med å bestemme hvor flyet skal gå. Stem frem din drømmedestinasjon her"
![]() |
#404 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Oki, den fikk jeg også. Ser ikke helt hvordan du tolker den teksten som at du kan vinne en reise?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() Det ser i alle fall ut som om mange tolker det slik om man skal dømme etter kommentarene på facebook.
![]() |
![]() |
#406 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Fikk tips fra SAS om hvordan jeg skulle få det til å virke:
Hej igen, prova med att stänga ner internet och öppna på nytt Så nå går jeg ned i kjelleren og slår over den store bryteren. Om dere skal ha gjort noe på Internett før jeg stenger så må dere skynte dere. ![]()
![]() |
#407 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Minner om trådens tittel: Om sas.no og alle de rare feilene (ikke som alle de "rare tingene SAS gjør"....) Det har blitt foretatt litt rydding </mod>
![]() |
#408 |
Amatør
|
![]()
Sånn delvis SAS-relatert, sånn delvis ikke..
Satt og surfet mye på Finn.no ikveld som var fin og flott som vanlig, BANG sa det..plutselig var hele skiten nede i 10 minutter og sånn etterhvert når saiten kommer opp er over 60% av vinduet dekket av den utdaterte SAS - reklamen og alt er gørrtregt. Frister lite å booke en reise med SAS nå som jeg må gi opp surfinga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Høres fint lite ut som en sas feil akkurat. Tviler på de har ødelagt siten til finn.no
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Amatør
|
![]()
Men det er SAS som har valgt å ha en slik idiotisk reklame som fortreiger nettleseren noe sinnsykt. Har hatt det samme på VG Nett et-par ganger..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser at SAS omsider har fjernet 'Spør Eva', en av SAS ITs aller mest håpløse oppfinnelser. Velger å tro at min voldsomme slakt av Eva i en spørreundersøkelse var tungen på vektskålen, selv om all sunn fornuft tilsier at SAS IT ikke ante hvordan de kunne forbedre den.
Klassikeren var dog når man omsider kom frem til chat med det som - tilsynelatende - var en levende person på jobb, så ble man bedt om å ringe 05400 for så og si alle henvendelser. Snakk om drømmejobb! |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Da har jeg funnet en "morsom" feil til. Eurobonus- og Travelpassystemene snakker tydeligvis ikke sammen. TPI årskort hele Norge skal gi automatisk gullkort hos SAS, men nå er jeg blitt den heldige innehaver av et Eurobonus sølvkort i stedet for, siden jeg ikke hadde opptjent nok poeng til gull. Er spent på hva som kommer ut av denne. Vil nødig gå vinteren i Nord-Norge i møte uten gull, ettersom dette gjør at jeg stort sett alltid kommer først i køen ved kanselleringer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Får ta en feil til i dag..
En kamerat fløy til GZP med SK , første tur på mange år med dem( les 25% regelen ), siden han nå kan få 100 % på MP som et bidrag til å beholde Plat der. Selvfølgelig kom ikke poengene, og gjorde claim på UA sitt skjema som bør funke. Fikk rask beskjed fra UA at SK ikke fløy til GZP !! Var ikke i bonus systemene. Han kontaktet EuroBonus som bekrefet dette og der må man ta manuell behandling. Ja, ja hva hjelper det MP.... Han jobber med saken fortsatt... ![]() Han sier at hans siste tur med SK blir til LYR med de siste EB poeng... |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
er dette er ua eller sk issue ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
SK, de har ikke lagt inn GZP i systemene for bonusreg for andre Starpartnere... EuroBonus sier det må reg manuelt hos dem for EB medlemmer, men hva hjelper det MP og UA.. Han vil prøve skriftlig med vedlagte BP..
Hadde selv en SK flight nylig med LH flightnummer. De resterende tre LH på turen til SOF gikk raskt inn. Men SK codeshare måtte jeg bruke skjemaet til UA og da tok det bare fire dager, så var de plass. Uansett meget irriternde å måtte søke for alle SK flighter .. Alt annet går raskt inn. Det er visst noe som har blitt nevnt av de som kan det på forumet ,at SK ikke leser gamle CO kontoer under MP.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sistnevnte skal være fikset..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Det er bare delvis fikset MP konvert fra CO virker MP utstedt etter Merger virker ikke
![]()
![]() |
#418 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Prøver å endre adresse i profilen min, men får bare denne feilmeldingen når jeg prøver å lagre:
Quote:
![]() |
![]() |
#419 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nå kan vi ihvertfall konstatere at SAS har blitt et lavprisselskap
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette har ikke noe direkte med sas.no å gjøre, men er en sas-reklame som ikke henger helt på greit.
Teksten "SAS er ikke bare Europas mest punktelige flyselskap. Vi har flest avganger også" kan enkelt tolkes som om SAS er flyselskapet i Europa som har flest avganger. Dette kan vel ikke stemme? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |