![]() |
|
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tolker jeg SAS rett (ref. vg) så sier de at: -->
Quote:
Personlig drikker jeg vann ombord IC fly, da det er det eneste som hjelper mot dehydrering over lang tid i lavt trykk. Alkohol og brus er ikke bra, om dere ikke visste det. Greier rett og slett ikke å hisse meg opp for dette, og dømme SAS en tidligere konkurs pga av brusen mellom måltidene koster 20 kr. 1. Om det er krise, slutt å reis med SAS. 2. Reiser dere ikke med SAS, har dere lite å være engstelige for. 3. Vil dere reise med SAS og få så mye brus dere vil ha, kjøp en dyrere billett. eller 4. Betal 20 kr for en brus. Dette er vi vant med fra SH. Gleder meg til å se hvordan DY kommer til å løse dette grunnleggende viktige problemet, med deres kommende IC satsning. Første verdensproblemer dette her, mener jeg. ![]() "Duck and cover"
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Diners - slutt med gratis lounge adgang | pingo | Reiseforum | 127 | 01-08-2013 21:10 |
Virgin Australia - Deler ut gratis mat og drikke | sirpjalle | Reiseforum | 0 | 06-09-2012 17:18 |
Southwest saksøkt. Passasjer fikk ikke gratis drikke | sirpjalle | Småprat | 1 | 17-11-2011 21:17 |
Slutt med gratis alkohol hos Finnair | LN-AØR | Flyforum | 7 | 28-11-2009 19:03 |
LH vurderer å slutte med "gratis" mat & drikke på short haul | Brandal | Flyforum | 20 | 06-08-2009 20:00 |