![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Jeg skriver enten på en vanskelig eller en velig tung måte. Jeg skriver ikke noe sted at dette er noe, noen ønsker. Overhodet ikke, tror man aldri i noen bransje vil oppleve at kunder skriver eller sier at de vil ha noe fjernet. Det jeg derimot sier (igjen) er at dette naturligvis har med økonomi å gjøre, å når man ser hva som går hver dag, sammen med hva som svares i ulike kundeundersøkelser og tilbakemeldiner er avgjørelsen (desverre etter min mening) tatt om å fjerne champagne som pre.dep drink. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Det står kostnadskutt der.
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Last edited by VC-10; 03-10-2012 at 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Quote:
Tror i alle fall SAS og SAS tilhengere boer vaere ytterst forsiktige med aa forsvare eller bortforklare dette... Svaert svaert faa kunder ser paa dette som annet enn gnien sparing som bare er negativt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Kan være intresant å ta en titt på den. Her har nok også presseavdelingen i SAS tråkka så til de grader i salaten, endringene som gjennomføres nå er i det store å hele ganske positive for de fleste. Men fokuset har naturligvis havnet på de elementene som fjernes. Noe som er forståelig. Så her har de ikke klart å rette fokuset på helheten. Når det er sagt, så håper jeg folk er like flinke til å tilbakemelde via customer relations som på diverse fora. Så kan det være at ting taes inn igjen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Alle skal få ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Diners - slutt med gratis lounge adgang | pingo | Reiseforum | 127 | 01-08-2013 21:10 |
Virgin Australia - Deler ut gratis mat og drikke | sirpjalle | Reiseforum | 0 | 06-09-2012 17:18 |
Southwest saksøkt. Passasjer fikk ikke gratis drikke | sirpjalle | Småprat | 1 | 17-11-2011 21:17 |
Slutt med gratis alkohol hos Finnair | LN-AØR | Flyforum | 7 | 28-11-2009 19:03 |
LH vurderer å slutte med "gratis" mat & drikke på short haul | Brandal | Flyforum | 20 | 06-08-2009 20:00 |