Flyprat


Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 02-10-2012, 17:41   #6
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
 
Tommy777's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
Default Re: Maken til elendig kundeservice fra SAS/EB

Quote:
Originally Posted by Skyhigh View Post
En tidligere kollega fikk for endel år siden, i fbm lønn, en litt større sum på konto enn lønnslippen tilsa.
Han spøkte litt med dette, men banken ringte etter et par dager og beklaget feilen. Da han for moro skyld ba om å få bruke noen av disse til diverse innkjøp, all den tid det vil komme penger inn på konto ved neste lønn, ble han høflig avvist. Eksempelet tok jeg fordi man kan ikke bestille reiser for poeng man i utgangspunktet ikke har for så å skylde på, i dette tilfelle SAS, når feilen blir rettet opp.
Eller tar jeg feil?
Dersom du foelger regelboka har du 100% rett.

Men det er jo selvsagt mulig aa bruke skjoenn for aa yte god kundeservice.
Tommy777 is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Steder med elendig kollektivtrafikk til/fra flyplass Hypern Reiseforum 61 04-02-2025 14:48
Litt kudos til SAS kundeservice fluxie Reiseforum 6 07-09-2013 17:56
Elendig resultat fra Continental LN-TIB Flyforum 1 17-07-2008 17:40
Totalt kollaps i kundeservice til SAS i kveld LN-KGL Flyforum 70 02-01-2008 15:59


All times are GMT +2. The time now is 10:59.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.