![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er riktig nok ikke mandag her riktig ennå men det er vel det hjemme,
Da er turen godt i gang på vei hjemmover fra seattle/vancouver for denne gang har vert en meget bra tur i to meget fine byer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra Denver. Kanonkamp i kveld når Denver feide Oakland av banen. I morgen tidlig blir det UA til EWR og SK videre til OSL. Håper jeg rekker flyet videre til EVE kl. 08:40, men det kan holde hardt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg var på min første fotball kamp på lørdag det var nesten fullsatt stadion Over 60 000 tilskuere ducks vs cougars det var utrolig kult selv om wsc tapte var det et utrolig trøkk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vi får fortsette med fotballpraten. Eli Manning kaster ball i blinde og gir bort en sikker TD for Giants. Fortsatt tid for kongen av 4th Quarter til å hente hjem seieren, dog. Deretter må jeg bevilge meg halvannen times søvn før ukens gjøremål tiltar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det kan meldes om en regntung morgen fra Oslo Lufthavn. Det blir en lang dag, sitter her med en overpriset frokost og en dobbel latte.
Etter endt skift blir det å mest sannsynlig sovne i frisørstolen før det imorgen tidlig er på'an igjen ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Litt småuggen i kroppen i dag, etter å ha påbeynt dag tre uten å snuse. Nuvel, det skal vel gå greit det og, bare en kan slippe å skjelve på fingene, slik at man skrive noe på tastaturet, og slippe å lage nye ord som en ikke visste om.... Nuvel, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da lander vi snart i FRA i god tid før rute passerer nå nord for Rotterdam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergstaden. Kommet seg på jobb, og her skal man sitte og se på at andre gjør jobben sin... mao alt som normalt.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Sola! Blir en liten treningsflight før lunch idag, før jeg går av klokken 12 og setter nesa nordover. Ryktes at jeg kommer hjem til frosten, brr. Ha en fin dag alle sammen!
![]() |
#10 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Forus #2!
I gang med ny veke etter ei rolig helg. Det blir å fortsette der det slapp før helga, og satse på leveranse i løpet av veka. Videre blir det avstad til butikken for å kjøpe inn Sonos som skal glede husstanden med lyd ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Tror jeg dauer, og man vet det blir en lang dag når høydepunktet blir å legge seg. Tredagersfylla var lettere nå jeg var nærmere 20 enn 30. Ha en fin dag
Ellers anbefales ikke Rygge for helgeturer for oss bosatt i Oslo. 2t fra flyet landet til jeg var hjemme var i overkant. Last edited by Someone; 01-10-2012 at 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Blurp fra Lillestrøm. Fortsatt litt jet-lag her. Sovnet for 3 timer siden og er relativt trøtt.
Nå bærer det inn til kontoret for første gang på et par uker. Ha en fin en folkens.
![]() |
#13 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra 3,5 grader og sol i Skaun!
Hjemmekontor hele uka her, men fikk akkurat vite at det kan bli noen møter i Atlantic City i løpet av et par uker. Noen som vet om det går an å fly dit fra f.eks Newark eller om det er i leiebildistanse? Turen blir i saåfall kun fra torsdag til søndag, så fly har vært klart lettest, men finner ingen gode forbindelser dit akkurat... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God formidag fra Bergen. Ble en lengre frokost hjemme før besøket satte nesen mot Oslo, og jeg mot jobben. Greit å ha ca 170 t avspaering til gode, så dagen blir kort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Takk for info folkens.
Ser ut til at leiebil blir trikset her da! Ha en flott dag. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Nittedal
Her har man tatt seg en fridag, noe som er vanvittig deilig. Dagen startet med et besøk hos blodbanken for et lite innskudd. Fikk også fyllt opp tanken på morningen og fikk med meg "søndags prisen". Og da føles det greit med ny bil. Selv om tanken er mindre, så bruker den klart mindre og til en lavere liter pris... Regnestykket blir bare bedre og bedre ![]() Nå blir det litt indretjeneste før man skal hente de søte små. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Etter en kort natt er arbeidsdagen godt i gang og man er forbausende våken. Farmor henter bandittene på skole og barnehage i dag, så da vurderer man en treningstur i ettermiddag eller en ettermiddagslur. Vanskelig valg gitt! Husk at mandager er egentlig fine dager. Den bare sliter litt med et dårlig rykte! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 18 | 08-01-2018 15:52 |
God mandag fra Newcastle | robertaas | Flyforum | 20 | 26-05-2015 06:40 |
God mandag fra Oslo | Someone | Flyforum | 11 | 23-02-2015 16:06 |
God mandag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 9 | 30-06-2014 12:36 |
Transport frå Rygge (splitta frå God mandag fra 35000' over Canada) | SudCaravelle | Småprat | 18 | 04-10-2012 17:16 |