![]() |
|
![]() |
#41 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Spanske myndigheter legger nå press på Ryanair når det gjelder sikkerheten:
http://reise.aftenbladet.no/reise/article4281814.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Nov 2004
|
![]()
"De spanske myndighetene er lei av flyselskapets mange nødlandinger, og vil ha rett til å inspisere utenlandske fly som trafikkerer spanske flyplasser."
?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bare uvitende politikere som 'viser handlekraft' ....
![]() Ser flott ut i avisen, vettu ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jeg har faktisk ikke reist med Ryanair (det er det de heter, ikke "Ryan" eller "Ryan Air") siden en gang for ca. 10 år siden(?) til Prestwick, da de ikke var så rendyrket "kjipe" som de er nå.
Men jeg jobber "sammen" med dem hver dag på Rygge. Mediekjøret mot dem nå er bare pissprat. De er spesielle på kundebehandling, men svært profesjonelle operativt. De har aldri hatt en ulykke. Antallet "nødlandinger" i forhold til de hundretalls flyvninger de har hver dag er forsvinnende få, og det er ikke engang nødlandinger, bare noe som skaper selgende overskrifter i pressen. Spanske myndigheter lager av en eller annen grunn en hets mot Ryanair nå. Spania står med ryggen mot veggen i en økonomisk krise og gjør det de kan for å være proteksjonistiske overfor egne flyselskap. Jeg skal ut på tur om en måned og har bestilt billett med SAS. Fordi jeg er lat og ikke gidder å knotte meg gjennom bestillingsprosedyrene til O'Leary. Men jeg hadde ikke betenkt meg et sekund på å sette meg ombord i et Ryanair-fly om det var beste alternativ dit jeg skulle.
![]() |
#46 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Rapport støtter Ryanair etter nødlandinger (Madrid)
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10069120 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Norsk presse:
Ryanair NØDLANDER!!!! ![]() Widerøe hadde litt problemer med bremsene ![]() http://www.dagbladet.no/2012/09/20/n...fart/23510149/ Quote:
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Legger også merke til at VG ikke åpner kommentarfeltet i artikkelen om Widerøe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
31/1.16 BA 747 nødlandet på LHR uten maingear | jameson82 | Flyforum | 1 | 31-01-2016 21:49 |
Landing uten flaps på Flesland | rkvalvaa | Småprat | 1 | 14-10-2012 21:25 |
Ryanair kutter på RYG | Skyhigh | Flyforum | 12 | 13-01-2010 19:50 |
Hva er rotationspeed på MD80 med/uten flaps? | ENTO | Flyforum | 12 | 19-09-2008 19:47 |
Ryanair nødlandet på én motor i Malmø | TG923 | Flyforum | 0 | 02-11-2005 03:06 |