![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gjelder hele 777-flåten, samt A380.
http://www.flightglobal.com/news/art...rriers-376622/ Til etterfølgelse?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Høres jo lovende ut, men min erfaring er at flysellskaper gjerne bruker en slik sjanse til å stappe passasjerene enda tettere...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skal godt gjøres å stappe AFs 777ere tettere enn de allerede gjør i både biz og eco.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Legger merke til at AF og KL setter i gang med internett de også. Er det når slik at det fleste europeeiske flyselskapene har/holder på/har planer om å installere dette? Eller det fortsatt slik at det kun er/vil være noe få utvalgte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Lufthansa og datterselskaper har hatt dette paa longhaul siden 2002 med ett lite opphold fra 2007-2011. De amerikanske selskapene er i full gang med utrulling paa longhaul ogsaa, saa du kan forvente at det blir standard langt innen veldig kort tid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fløj med Emirates for et par uger siden og hold nu op hvor var det dyrt. Jeg havde rigtig set frem til at facebooke i skyerne, men med den pris holdte jeg mig til IFE og iPad. Jeg synes det burde være gratis ombord på 'full-service' selskaber... Det er jo sådan noget de flyselskaber skal leve på: Bedre OG mere service.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tror nok det er skandinavene som er blitt litt bortskjemte .. det er såvidt jeg vet ingen andre enn DY (og SK..) som tilbyr gratis wifi. Med LH over Atlanteren koster det $30 .. og alle de amerikanske tar betalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe vurderer jetfly for å kunne konkurrere mot SAS og Norwegian | Someone | Flyforum | 94 | 28-01-2017 17:04 |
Ønsker ikke konkurrere med Norwegian mellom Europa og Asia | LN-VLE | Flyforum | 53 | 05-06-2013 23:11 |
"Vi starter vårt eget LCC for å konkurrere med de nye LCC'ene" | CK | Flyforum | 6 | 02-11-2006 18:18 |