![]() |
|
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,873
|
![]()
Vel etter planen skal kun 777 ha foerste klasse, og de skal alle ha de nye Premiere Espace"stolene" som 777-300ER har, og lay flat bed i Business Class. 744 skal innredes i 2 varianter, en med en liten Businessclass 17 seter i nesa, og en Alize classe i annen etage (52 Seter ?) og 400 Tempo i resten av flyet. Disse maskinene (de 2 foerste er bygget om) skal benyttes til Indiske hav og Caribien....Resen av 744 skal ha 52 Business Class seter (lay-flat bed) og 354 Tempo (dette er ikke helt klart ennaa, ingen av disse er bygget om ennaa)
A330 og A340 skal ogsaa kun ha Business Class plus Tempo, med de nye lay flat bed business class setene.....saa langt er en A340 bygget om og er i trafikk mellom CDG og Newark.... Det har vaert kvalitets problemer paa de nye stolene, saa ombyggingen har maatte vente fordi det kun ble levert nok aa dekke de nye 777-300ER som ved aarest slutt vil telle 7 (av 16)....
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flytur over Romsdal | Wiggo Hovde | Bilder & foto | 45 | 31-03-2011 18:57 |
En noe anderledes trip-report | Bizflyer | TripReports | 3 | 06-08-2010 14:49 |
En anderledes tråd med bilder før og etter, bildeeditering | Utflyttet | Bilder & foto | 18 | 06-02-2010 01:16 |
En helt anderledes trip report | sk931 | TripReports | 0 | 13-01-2010 11:35 |
Nordmenn på flytur | LN-FHU | Flyforum | 1 | 07-01-2009 00:01 |