![]() |
|
![]() |
#361 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og SAS sin "fantastiske" bedrifts-side hvor alt er i Flash er heller ikke helt feilfri, man reiser med lysets hastighet (noe jeg tror er over redline)
![]() |
#362 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det går så fort at "setereservasjon er ikke mulig"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nei, den er jo gratis så det driver de ikke med
![]()
![]() |
#364 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Akkurat det er egentlig ganske irriterende. Når man bestiller en T/R TPI reise, så får man nesten aldri velge seter på utreisen. Får kun en feilmelding, og må vente til innsjekk åpner, evt. til en er i en automat på flyplassen. Har havnet i midtsete noen ganger på grunn av dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Når man har bestilt bonustur får man opp "Hvis du ikke allerede er EuroBonus-medlem, kan du melde deg inn her og få 100 velkomstpoeng!" ;-)
![]() |
#366 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Apropos IT feil - er jeg den eneste her som har alltid greid å bestilt feilfritt fra SAS.no? Ikke det at jeg har gjort det siden 2011, men bare lurer? ![]() Edit: Nå fant jeg en feil. Skal faktisk opprette en Eurobonuskonto, og når jeg skulle taste inn passord som også inneholder spesialtegn som # osv så vil ikke SAS godta det. Må være mer enn 6 tegn og inneholde siffer noe passordet også gjør klager den på da. Høl i huet at SAS ikke godtar sikre passord. Last edited by Hypern; 07-08-2012 at 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Lurker
|
![]() Quote:
Problemene oppsto derimot da jeg skulle få eurobonuskonto, og logge meg inn der, så droppet egentlig bare det prosjektet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ser også ut som sas ikke klarer å vite hva som er EB tilbud og ikke.
Last edited by Hypern; 07-08-2012 at 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Star Alliance only.
|
![]()
ENDA en feil oppdaget. Skulle sjekke noen flighter på sas.no i april 2015, og så at alle flighter skulle opereres av A319.. De har jo bare 4, så lurte på hvorfor alle ZRH-flightene ble operert av de. Søkte på mange flyvninger den dagen, og ALLE flyvninger ble operert av A319. Så det viser seg at alle flyvninger operert av SK-Danmark står som A319 på sas.no. De har jo bare 4, så den kabalen blir vanskelig å legge..
Her er bilder av flyvninger med samme avgangstid - bare søk og prøv.. inntil de fikser det ;-) Nok en feil på sas.no ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Newcomer
|
![]()
Det er 19 sider med feil i denne tråden, så denne er sikkert meldt før... Men det var utrolig irriterende da jeg laget Eurobonus-konto og jeg ikke kunne benytte samme bokstaver som var i epostadressen. Har jeg f.eks en hotmail.com konto, kan jeg ikke benytte NOEN av bokstavene "H-O-T-M-A-I-L-C" i passordet, i tillegg til det som kommer før alfakrøllen, som gjerne er etternavnet, initialer, både for- og etternavn... Er jo ganske mange valgmuligheter som falt bort.. Jeg måtte faktisk drøye det i mange dager før jeg klarte å komme på et passord som ikke inneholdt noen av bokstavene i min epost...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nå har ikke dette noe med websiden å gjøre, men det at flåtedisposisjonen ikke er foretatt ennå. Du vil får det samme resultatet uansett hvor du bestiller flyreisen med SK. Men om du ser litt nærmere så finner du mange A321 og CRJ900 også. Bestiller du så lang tid i forveien så er du garantert equipment change på de fleste selskaper som har flere flytyper.
![]() Dessuten så skrev du 2015, noe som ikke går overhodet å bestille... skal man da si nok en feil av Star Flyer? ![]() Det er mange feil med websiden, det er et makkverk, og spør du meg er det et under at det er mulig å bestille der i det hele tatt - men alt er ikke feil. Man kan lure på om CSC gjør dette for å kunne file flere arbeidstimer enn nødvendig hos SAS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Irriterende er det, og jeg har også havnet på skikkelige elendige seter som følge av dette. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Kanskje ikke akkurat en SAS.no feil men allikevel. Reiser KRS-OSL-FRA idag og fikk tilbud om å sjekke inn via sms på flightene KRS-FRA da jeg landet i Oslo
![]()
![]() |
#374 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Når man bestiller på sas.no får har man en link "Logg inn for å benytte dine lagrede opplysninger.". Klikker man på den så kommer det opp en "lightbox" med feilmeldingen at (innloggings)siden ikke finnes.
Linken om å logge inn for å hente lagrede personopplysninger vises forøvrig selv om man allerede er innlogget.
![]() |
#375 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ett ord: lavpriskalenderen! Maken til dritt skal man lete lenge etter. Har klaget på denne flere ganger, og blir da bedt om å bruke månedsvisning-funksjonen fra forsiden.
Hva er da vitsen med kalenderen i det hele tatt? Her har SAS MYE å lære fra Norwegian! |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ser at SAS ikke er så nøye med fortegn i kontoutskriften for EB-poeng. Der står opptjening og uttak/expire alle som "positive tall".
![]() |
#377 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skulle ikke tro at det var enorme mengder med folk som forsøkte å sjekke inn en lørdags kveld...
Legg forøvrig merke til at header-bildet ikke fungerer, samt (c)2002 ![]() Edit: https://ci.sas.mobi/ci/default.aspx funket fint... Last edited by HVI; 25-08-2012 at 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nå fikk jeg SMS fra SAS om at innsjekk har åpnet.
Går på sas.no og knaster inn EB-nummeret: "Det er ikke mulig å sjekke in på internet - Sjekk in på flyplassen" Forsøker bookingreferansen: "Finner ikke navnet - kontroller dine søke kriterier" Men hvorfor pokker sender dere meg da SMS med innsjekkoppfordring. ![]() Merker meg også at man opererer med "søke kriterier" og "inn" med en "n"... ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |