![]() |
|
![]() |
#81 |
at your service!
|
![]()
Nok ein liten korreksjon på rutekartet: Det skal vere HOV-FRO-BGO, ikkje berre til FRO. Det er inga rute mellom HOV og FDE som det står på kartet..
![]() |
#82 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Eg veit ikkje kor mykje de kan gjere med bestillingsprosessen, men fann ein ganske irriterande ting.
Når ein i bildet der dei ulike reisealternativa (tidspunkt og pris) blir lista, klikkar på ei fane for å endre dato på retur, blir heile skjemaet nullstillt, dvs. at ein må velge utreiseruta også. I tillegg scrollar ein til toppen av vinduet. Dette er vel pga. at det blir brukt ei felles iframe for både tur og retur som blir lasta på nytt ved endring. Ideelt sett burde kun retur-delen av skjemaet burde endre seg i dette tilfellet, og ein burde ikkje hamne til toppen av lista. Det finst kanskje ikkje noko quick-fix for dette. Og når det står "+47 i første feltet" vedsidan av feltet for landskode, kunne +47 like greitt vore plassert inni første feltet :-) Elles bra; og turen vart nokre tiarar billegare enn hjå sas.no.
![]() |
#83 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Newcomer
|
![]()
Ser ut som at OSL-AES mangler på framsida.
*pirke pirke* |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flyr Widerøe OSL-AES?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Newcomer
|
![]()
Nei, først lurte jeg på hvorfor AES i det hele tatt var med på kartet,
før jeg så at alle (?) SAS sine innenriksruter er tatt med der WF ikke flyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Jeg må innrømme at jeg ikke har fått sjekket ut den nye siden før nå. Og nå satt jeg med mobilen. Og mobilversjonen så i alle fall veldig bra ut. Det gikk meget raskt å komme inn i bookingprosessen. Og ser med glede at f eks SAS nå også kan bestilles i eco extra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så akkurat at delaykoder under "årsak" har blitt endret tilbake til den gamle "klarteksten" med forkortelser og ikke en link med "INFO" som så tok deg videre til selve koden.
Gir meg mye bedre oversikt, og absolutt en stor forbedring. Bør aplauderes. Veldig bra!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Vet ikke om dette kanskje er tatt opp før på forumet. Men hvorfor er det ikke mulig å bestille ungdomsbilletter på alle SAS-ruter? F.eks OSL-LHR?
Om ett par uker til er planen å reise til London. Og som vanlig prøvde jeg å booke på wf.no. Men ungdomsbilletter er vist ikke tilgjengelig på den strekningen. På sas.no fantes det ledige billetter men på så dumme tidspunkt. Kilroy klarte dog å finne ungdomsbilletter til meg via GOT med WF og SAS. Prøvde forresten både wf.no og appen til WF. Tilleggsinfo: Ser at OLS-CDG ikke kan bestilles som youth på wf.no, men funker på appen. Mulig å få til en liknenede løsning på flere destinasjoner? Last edited by Dash; 05-09-2012 at 11:59. Reason: Tilleggsinfo |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tror noen må ha lest posten her, for nå finner jeg OSL-LHR på appen. Så takker og bukker. Men som sagt legg gjerne inn flere destiasjoner også på appen!!!!
Igjen, takk så mye!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
På wf.no selger vi flere hundre selskap, og da går det dessverre ikke å tilby ungdomsbilletter utenfor Skandinavia da det kun er SK og WF som har denne billettypen. MEN, på Avansert søk kan man spesifisere selskap og passasjertype, slik at der er det fullt mulig å booke ungdomsbilletter på alle SAS sine destinasjoner i Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Men takk for råd. Digger appen, og har egentlig begynnt å bestille alle reiser på appen deres vist mulig. Ettersom jeg helst vil reise med WF/SK, og appen gir meg routinger ikke sas.no gir. Pluss at man slipper alle "de andre" selskapene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Flyklapper
|
![]()
717 og 320 ligger inne nå ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Flyklapper
|
![]()
Bare hyggelig og i like måte! Og ser man noe som er feil eller som mangler, er det bare å si ifra ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hva med en fallback der man i det minste får se reg og/eller type?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Flyklapper
|
![]()
Det krever uansett at vi legger inn matchende info i vår database .. type-ID i SAS-systemet må matche vår database. Da kommer opp reg og type opp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
På de gamle WF sider kunne man lave seatreservations på longhaul som et led bookingprocessen, det ser ud til at være væk. Det er en skam.
Last edited by JELSC; 28-12-2012 at 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Setereservasjon var der for ikke lenge siden når jeg booket før jul, det funket faktisk også (med Air Berlin).
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Har OY-VKH fått nye farger? | rampen | Småprat | 12 | 18-05-2014 22:11 |
Convairn har fått nye farger | putzmeister | Bilder & foto | 2 | 02-10-2011 17:36 |
Norwegian har fått nye slot på Orly | Someone | Flyforum | 9 | 26-11-2006 20:01 |
VP-BRT (BBJ) har fått nye farger | LN-KGL | Flyforum | 5 | 15-09-2006 11:50 |
Flymuseet på Sola har fått nye (??) websider | CK | Flyhistorisk forum | 0 | 29-11-2005 10:05 |