![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det ble tid til litt smake-saking
![]() ![]() Litt lokal mat, ikke en typisk turistfelle. Dette var en slags pannekake som de kalte det, med egg, kål, mel osv. ![]() På besøk i fiskedisken i en dagligvarehandel ![]() Mye rart ![]() Stort utvalg ![]() Mye fisk ![]() Og mye nam-nam ![]() Norsk laks hadde de også ![]() Ferdige lunsjbokser ![]() ![]() Var på besøk hos en lokal familie, veldig interessant å spise middag hos de og prøve hva de pleier å spise til daglig. ![]() Oppsummert: Conrad Tokyo er meget bra på alle måter. Rent og pent, funksjonelt og forholdsvis nytt. Super betjening, en fin executive lounge, bra utsikt fra rommet, og flere topprestauranter (jeg prøvde ingen av de ved dette besøket, men har gjort det tidligere) Jeg vet ikke om det er hoteller i Tokyo eller dette hotellet spesielt, men det har mer amerikansk enn japansk preg. Conrad er en sterk kandidat for neste Tokyo-opphold også. For tilbake skal jeg, men da med en solid runde rundt i resten av Japan. Japan er et av de hyggeligste landene jeg har besøk, respekten som folk har for andre mennesker er beundringsverdig og i stor kontrast til hva vi ser her i steinrøysa. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Swiss med storfint besøk i Arktis | KjetilK | Småprat | 4 | 04-02-2017 21:27 |
Sommerferie - SQ - Conrad Singapore og Conrad Bali | SudCaravelle | TripReports | 20 | 25-05-2015 17:42 |
Artikkel om Conrad Hiltons oppførsel på BA 269 til LAX | rkvalvaa | Småprat | 7 | 12-03-2015 08:30 |
OSL-Phuket med Swiss/Edelweiss vs Thai? | Nja | Reiseforum | 4 | 26-07-2013 12:38 |
Med Swiss i C til MUC | Someone | TripReports | 14 | 11-02-2009 11:45 |