![]() |
|
|
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vinlista
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ingen kaviar hos Swiss, men det er ikke noe savn når de serverer dette. Alt servert fra vogn der man kan plukke det man vil ha. ![]() Virkelig snadder. Fortsatte med champis, siden jeg har skikkelig sansen for den Swiss serverer. ![]() Ikke så mye mat på denne karen ![]() Swiss har et skikkelig stort bord med plass skikkelig til IFE ![]() Laksen var så god at jeg tok en runde til ![]() Ypperlig konsistens og smak ![]() Suppen var god, men den hvite flekken fikk ligge igjen når jeg var ferdig ![]() Hovedretten var, som alltid, måltidets svakeste rett. Dette er også den minst imponerende hovedretten jeg har fått hos Swiss. Det var egentlig som en middels gryterett. Gikk over til Bordeauxen som var god, men ikke fantastisk. ![]() For all del, godt, men ikke spektakulært. ![]() Så ba jeg om en time pause, var temmelig overmett på dette tidspunkt. Bar-oppsett foran 01DG ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Swiss med storfint besøk i Arktis | KjetilK | Småprat | 4 | 04-02-2017 21:27 |
Sommerferie - SQ - Conrad Singapore og Conrad Bali | SudCaravelle | TripReports | 20 | 25-05-2015 17:42 |
Artikkel om Conrad Hiltons oppførsel på BA 269 til LAX | rkvalvaa | Småprat | 7 | 12-03-2015 08:30 |
OSL-Phuket med Swiss/Edelweiss vs Thai? | Nja | Reiseforum | 4 | 26-07-2013 12:38 |
Med Swiss i C til MUC | Someone | TripReports | 14 | 11-02-2009 11:45 |