![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg er vant fra eksempelvis FRA at man drar M&M kortet i taxfree'en og det tikker inn miles på kontoen din.
Fungerer dette på samme måte på de flyplassene i Norge der Heinemann har overtatt, eksempelvis OSL og SVG, eller er "det fali' det" for å sitere Ludvig? Man kan jo få poeng alkohol!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ingen bonus å få med mindre du bruker Trumf Visa, EB Diners, EB AmEx, EB Master, Norwegian Visa eller noe annet kort som samler bonus.
På CPH kunne du tidligere få M&M-poeng på duty-free'n, men nå er de gått over til CPH's eget program CPH Advantage. Tror det hovedsaklig er de tyskspråklige flyplassene man kan samle M&M hos Heinemann. Ser også ut som at man kan samle mega-miles hos Air Berlin på de tyske flyplassene også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hadde en mistanke om at jeg kunne forvente å få det svaret. Men det må og legges til at det står overhodet ikke noe om at det ikke gjelder i Norge på verken Heinemann eller M&M sine sider....
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I følge M&M weben : "In the Heinemann Duty Free Shops in Germany and Austria and the Tax-Free Shops in Copenhagen you will earn miles on exclusive brand-name products
at low prices. You will receive one award mile for every euro you spend on purchases." |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tyder på at MM-poeng kan samles i CPH, men at det ikke promoteres særlig da CPH heller vil ha kunder på sitt eget program.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er Heinemann ny på OSL? Har ikke de vert der noen år, men først nå promoterer navnet sitt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har ikke lagt merke til det. Men Heinemann er iallefall relativ ny på Sola. Sist gang jeg var på OSL var i fjor sommer, og da la jeg ikke merke til at det var Heinemann iallefall....
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Browncoat
|
![]()
Spurte om det gikk an å få miles hos M&M da jeg var innom på SVG i går kveld. Og slik jeg forstod hun i kassen så var det visst noe de holdt på å se på.
Men hvor mye de i kassen vet, eller ikke, er usikkert...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til reiserute ved bruk av miles (Miles&More) | BSSW | Reiseforum | 2 | 28-01-2017 23:50 |
EuroBonus vs Miles&More | EK 007 | Reiseforum | 3 | 26-01-2010 23:19 |
M&M Miles | sirpjalle | Reiseforum | 3 | 24-01-2010 15:58 |
Miles & More | sirpjalle | Reiseforum | 8 | 16-11-2009 18:40 |
SAS EB og Miles&More | Paaljt | Reiseforum | 16 | 22-05-2009 04:08 |