![]() |
|
![]() |
#341 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Mistenker dog at desimalene her dukket opp i forbindelse med en eller annen harmonsering slik at det vises det samme på alle SAS sine sider? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#345 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Sessions kan jo holdes i live leeenge, særlig ved dårlig håndverk. Dessuten finnes det enkelte steder som lagrer både det ene og det andre (aka user/passwd) i cookies (uten at jeg gidder å kaste bort tid på å studere sas sine kaker)
![]() |
#346 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har aldri hatt problemer med å sjekke inn på sas.no før, men i dag møter jeg veggen. SAS er så hyggelig å sende meg en sms om at nå kan jeg sjekke inn på mobilen for morgendagens flight fra HEL til LHR via CPH. Men, nei da - når jeg følger linken (som SAS selv har sendt meg) får jeg beskjed om at det ikke er mulig å sjekke inn på nett og at jeg må gjøre det på flyplassen. Det samme skjer når jeg prøver meg via PC´en.
Artig at de ber meg om å benytte en tjeneste som ikke funker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#349 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Prøvde nå å ringe slik som de anbefalte når jeg fikk kontakt på Facebook:
En forvirrende tjeneste som sier at jeg må regne med å vente i 18 minutter - trukke jeg gidder det nei. Får heller håpe jeg slipper å bli presset inn i midten av en treseter bakerst i flyet i morgen. Hvorfor i h.... har de ikke en ring tilbake funksjon? Hvis dette er en av fordelene med å reise med fullserviceselskapet, så er jeg litt i tvil om jeg får det de skryter av at jeg skal få. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Flysitter
|
![]()
Noen som kan finne feilen her? Ifra opptjening av EB Lufthansa
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
En ting er alle feilene som går på back-end. Men jeg synes at Eurobonus sidene er helt ubrukelige. Her skal de kun vise frem info. Men satan så vanskelig de gjør det å finne den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Tror denne er ny: Jeg prøver å bestillen en bonustur, men til tross for at det i grensesnittet vises at det er ledige plasser får jeg opp meldingen "Ingen tilgjengelig pris funnet for det fly og/eller kabinklasse som du har valgt. Vennligst søk igjen og velg annen kabinklasse og/eller annet fly. (5685 - 2201)". Splitter jeg turen opp i 2 flighter får jeg ikke denne feilmeldingen, men det koster noen tusen poeng mere. Noen som vet en lur vei rundt denne feilen?
![]() |
#354 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Har netop ombooket en udrejsen på en EB-reservation og fik en fejlmeddelelse om at der var et problem med e-ticket på denne ombooking og jeg skulle kontakte SAS Kundecenter, men reservationen kom fint frem på sas.dk og jeg fik efterfølgende mail med ticketnumre osv.
Efter kontakt til SAS var kundeservicemedarbejderen noget forundret, da alt så ud til at være fint og billet var udstedt korrekt. Iflg. ham var det nok bare en af de vanlige uforklarlige fejl på websiderne, som ikke gav mening, men alt så fint ud... I Checkmytrip står alt også som confirmed med ticketnumre og alt. Helt utroligt at man næsten hver eneste gang man bruger sas.dk oplever sådanne fejl ![]()
![]() |
#356 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#357 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Søkte bare OSL-CPH på sas.no og fikk følgende feilmelding:
Quote:
![]() |
![]() |
#358 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Har nu i 3 dage fået denne fejlmelding når jeg forsøger at logge ind for at se en eksisterende EB-booking.
Quote:
SAS må have verdensrekord i fejlmeddelelser på deres websites. Helt utroligt så elendig deres IT-services er... ![]()
![]() |
![]() |
#359 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det meningen at man ikke skal kunne endre en bonusbillett mer enn en gang?
Booket en flight for noen dager siden, men endret den så til dagen etter. Nå vurderer jeg å evt. endre til en senere avgang, men får bare opp "Systemet kan for øyeblikket ikke behandle forespørselen din. Prøv på nytt. (9102)" når jeg forsøker å klikke meg inn på bookingen. Ikke livsviktig på noen som helst måte, bare litt irriterende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |