![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Takk for tilbakemeldinger.
Vi får til sammen to og en halv dag i Singapore, det holder vel til å oppleve byen? Vi avslutter turen på Marina Bay Sands, der er det vel ting å oppleve også, etter det jeg forstår.. Så Bintan er utelukket da, skjønner jeg. ![]() Anbefales det fly, tog, buss eller bil/taxi om man skal nordover mot KL, Langkawi osv.? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ville ta fly. Har selv kjørt mye bil, og det absolutt ikke trygt. Mye villmannskjøring. Kan ikke uttale meg om tog. Bruk litt tid i KL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har selv tatt buss mellom Singapore og KL i 2008. Da var det billig, enkelt og veldig behagelig (1+2 seter). Turen tar ca 4-5 timer, så den totale reisetiden blir ikke mye lenger enn om en flyr denne distansen
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Malaysia - tips og anbefalinger | LNv22 | Reiseforum | 69 | 30-11-2022 01:38 |
Kuching, Ai Batang, Kota Kinabalu, Malaysia - tips? | kblaur | Reiseforum | 1 | 13-06-2012 00:33 |
Planlegging av tur Singapore/Malaysia | Il-86 | Reiseforum | 13 | 01-11-2011 22:17 |
Oslo-Singapore - tips til businessbilletter? | Heathrow | Reiseforum | 7 | 06-02-2011 21:56 |